کدام بانک ها و موسسات پذیرنده بیشترین و کمترین کارمزد بین بانکی را پرداخت کردند؟

آخرین گزارش منتشر شده شبکه شاپرک نشان می دهد که در اسفند ماه بانک های توسعه صادرات ایران، مشترک ایران-ونزوئلا و صنعت و معدن کمترین و بانک های سپه، قرض الحسنه مهر ایران، موسسه اعتباری نور و پارسیان بیشترین مبلغ کارمزد بانک های پذیرنده به ازاء هر 100 هزار ریال تراکنش خرید را پرداخت کرده اند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، نسبت کارمزد پرداختی بانک های سپه، قرض الحسنه مهر ایران، موسسه اعتباری نور و پارسیان به ازاء هر صد هزار ریال تراکنش خرید در اسفند ماه به ترتیب 108، 94، 90 و 90 بوده است. در حالی که این نسبت در بانک توسعه صادرات 9، بانک مشترک ایران-ونزوئلا 10 و در بانک صنعت و معدن 15 است.
اختلاف متوسط کارمزد پرداختی بین بانکی با کمترین و بیشترین متوسط بیش از 12 برابر بوده است. یعنی بانک سپه به نسبت هر 100 هزار ریال تراکنش خرید جذب شده 12 برابر بانک توسعه صادرات ایران کارمزد پرداخت کرده است.
این موضوع بیانگر آن است که بانک هایی مانند توسعه صادرات، مشترک ایران-ونزوئلا و صنعت و معدن که کارمزد پرداختی کمتری دارند، در فرآیند بازاریابی و نصب ابزار برای صاحبان حساب خود، اثربخش تر و موفق تر عمل کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  7