تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان/ امکان جدید پلتفرم‌های انگلیسی در پرداخت‌های آنلاین

سرخط اخبار امروز یکم شهریور 1401 در حوزه فناوری‌های مالی را بخوانید

نیلوفر ادیب نیا؛ اخبار امروز در دنیای فناوری‌های مالی جهان، حاکی از تحول در سیستم پرداخت آلمان و همکاری این سیستم پرداخت با Token (پیشتاز بانکداری باز در اروپا)است. این همکاری پرداخت‌های حساب به حساب و بانکداری باز  را تسریع می‌کند. همچنین از طریق ادغام دو پلتفرم در انگلستان، امکان سرویس «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» (BNPL) برای خریدهای حضوری و آنلاین فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان امروز یکم شهریور 1401 را در این گزارش بخوانید.

 

امکان جدید پلتفرم‌های انگلیسی

امروز، برای اولین بارخبر ادغام پلت‌فرم  Square با Clearpay اعلام شد. با این ادغام، امکان «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» (BNPL) برای خریدهای حضوری و آنلاین در انگلستان فراهم می‌شود. این اتفاق یک نقطه عطف مهم دیگر در ادغام جهانی Clearpay به حساب می‌آید. بنابراین انگلستان اولین کشوری است که امکان پرداخت بعد از خرید را به صورت گسترده فراهم کرده است.

اینوسکو یک صندوق متمرکز بر متاورس راه‌اندازی می‌کند

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی اینوسکو (Invesco) اعلام کرد که می‌خواهد یک صندوق سرمایه‌گذاری به نام اینوسکو متاورس فاند (Invesco Metaverse Fund) راه‌اندازی کند. صندوق اینوسکو متاورس یک ابزار سرمایه گذاری سهام است که بر آنچه اینوسکو «زنجیره ارزش متاورس» می نامد تمرکز می کند. این صندوق توسط تونی رابرتز و جیمز مک درموترو مدیریت می‌شود.

 

انتصابات‌ جدید در شرکت برکشایر هاتاوای

برکشایر هاتاوای، شرکت هلدینگ خوشه‌ای آمریکایی چندملیتی، امروز اعلام کرد که بن بارکر را به عنوان رئیس بخش مطالبات در بریتانیا و مائیو کلهر را به عنوان رئیس بخش دعاوی خطوط اجرایی و حرفه ای در بریتانیا معرفی کرده است.

تغییرات در شرکت جونی

Juni، پلتفرم مالی تجارت الکترونیک، امروز تغییرات تیم مدیریتی خود را اعلام کرد و آمبرین خاسرو را به عنوان معاون نظارتی و معاون ریاست خود منصوب کرد. این انتصاب بخشی از تلاش‌های جونی برای تقویت عملکرد خود و تثبیت موقعیت خود به عنوان پلتفرمی با سریع‌ترین رشد فین‌تک در اروپا است.

تحولات در سیستم پرداخت آلمان

Deutsche Payment سیستم پرداخت آلمان امروز همکاری خود را با Token، پیشتاز بانکداری باز در اروپا را اعلام کرد این همکاری پرداخت‌های حساب به حساب و بانکداری باز و سریع را فراهم می‌کند. این اتفاق امکان رشد سیستم پرداخت آلمان را فراهم می کند .

 

حضور Paysafe در آرژانتین

Paysafe را می‌توانیم یکی از ارائه دهندگان خدمات تجاری در اروپا بدانیم که گزینه‌های پرداخت منحصر به ‌فردی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. اکنون Paysafe فعالیت‌های خود را به‌صورت جهانی ارائه داده است و امروز گسترش فعالیت خود را در آرژانتین اعلام کرده است و به دنبال ارائه راهی امن و آسان برای پرداخت با پول نقد برای خریدهای آنلاین، به ویژه در فضای سرگرمی دیجیتال است. این تحول فرصت رشد Paysafe را فراهم می‌کند.

اختصاص بودجه برای حمایت از مشاغل کوچک توسط میوز

Muse Finance، تامین کننده مالی مشاغل کوچک، متوسط و در حال رشد، امروز اعلام کرد که یک تسهیلات 20 میلیون دلاری را برای حمایت از رشد مشاغل کوچک اختصاص داده است. وجوه اضافی به این معنی است که Muse اکنون به بیش از 96 میلیون دلار آمریکا دسترسی دارد. میوز از این بودجه برای حمایت بیشتر از مشتریان خود در بریتانیا استفاده خواهدکرد.

افتتاح شعب Ebury در استرالیا و کانادا

Ebury، یک شرکت خدمات مالی جهانی و یکی از بزرگترین فین‌تک‌های اروپا، امروز این خبر را اعلام کرد که با ایجاد دو دفتر جدید در پرث (استرالیا) و ونکوور (کانادا) حضور جهانی خود را گسترش داده است. این شعب جدید Ebury را در ارائه خدمات بهتر، توانمندتر می‌کند.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  40