معامله گران طلا در بهت و حیرت فرو رفتند

پس از اعلام اتهامات وارد شده مبنی بر تقلب شرکت گلدمن ساکس در معاملات طلا بهای این فلز زرد رنگ گرانبها در بازار نیویورک سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بهای طلا در روز گذشته در بازار نیویورک به شدت کاهش یافت. این افت قیمت طلا، به دلیل اتهامات وارد شده مبنی بر تقلب شرکت گلدمن در معاملات طلا بود.


براساس این گزارش، پیش بینی میشود پس از اعلام خبر تقلب شرکت گلدمن ساکس، بهای طلا در بازار نیویورک با رشد مواجه شود که این اتفاق نیفتاد.
دیروز در بازار آمریکا یکپارچگی نظام مالی در هم شکست و سرمایه گذاران در برابر بی اعتمادی های بازار قرار گرفتند و در معاملات خود به شدت محتاطانه برخورد کردند.
این گزارش حاکیست، معامله گران طلا در بهت و حیرت فرو رفتند پس از اینکه کمیسیون اوراق بهادار و بورس به شرکت گلدمن ساکس اتهام تقلب در معاملات طلا در بازار نیویورک را وارد کردند.
این گزارش می افزاید، معاملات طلا در روز گذشته در بازار نیویورک با افت 2.2 درصدی یا 25 دلاری در هر اونس بسته شد. به دنبال آن سهام شرکتهای معتبر آمریکایی به شدت کاهش یافتند به عنوان مثال شرکت داوجونز به صورت میانگین به میزان دو برابر نسبت به روز پنج شنبه کاهش یافت.
در انتهای این گزارش، این سوال وجود دارد با کاهش نرخ طلا، بهای دلار افزایش خواهد یافت؟
دولتمردان ایالات متحده اعلام کردند: شاخص بهای دلار به میزان 0.5 درصد افزایش یافته است، پس از اینکه معاملات طلا در روز جمعه در بازار نیویورک کاهش یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −    =  97