افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه سکه طلا

مدیر عامل بانک رفاه اعلام کرد:

مدیر عامل بانک رفاه اعلام کرد: درخواست افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه سکه طلا از 10 قطعه به 30 قطعه به بانک مرکزی ارائه شده است و در صورت موافقت ، اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  پیمان نوری در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: از آغاز اجرای طرح سپرده پذیری و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سکه طلا در بانک رفاه تا کنون حدود نیم میلیون قطعه انواع سکه بهار آزادی در صندوق قرض الحسنه سکه بانک رفاه سپرده گذاری و 20 درصد آن به عنوان تسهیلات قرض الحسنه سکه طلا به متقاضیان پرداخت شده است. وی درباره مزیت مشارکت در این طرح برای سپرده گذاران گفت: سپرده گذاران از اصالت مسکوکات خود اطمینان به دست می آورند و آن را در مکان امن به نام بانک نگهداری می کنند.


نوری ادامه داد: از مهمترین مزیت های این طرح اعطای وام قرض الحسنه و گره گشایی از مشکل هموطنان است و سپرده گذاران در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه سکه طلا هم شرکت داده می شوند.

وی افزود: امسال برای سپرده گذاران در این طرح به صورت ویژه قرعه کشی می شود و برای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ، چهار امتیاز ، سکه نیم بهار آزادی ، سه امتیاز و سکه ربع بهار آزادی هم دو امتیاز در نظر گرفته شده است.
گفتنی است با هدف بکارگیری سرمایه های راکد ، ابزار دریافت سکه طلا به عنوان سپرده و پرداخت تسهیلات از مرداد ماه 1386 در بانک رفاه کارگران فراهم شده و تاکنون حدود پانصد هزار قطعه انواع سکه بهار آزادی به این بانک سپرده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  −  33  =