توسعه IT مهمترین برنامه بانک ملی در سال جاری

محمود رضا خاوری تاکید کرد:

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه تحول برای ما یک الزام است و بحث انتخاب مطرح نیست گفت : بحث توسعه شبکه IT بانک به شدت پیگیری خواهد شد و ما باید با تمام توان در زمینه توسعه و گسترش شبکه های الکترونیکی بانک کارکنیم تا به نقطه مطلوب دست یابیم .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمودرضا خاوری که در جمع مدیران ادارات امورشعب شرق کشور ، مدیران امور و روسای ادارات کل بانک ملی ایران سخن می گفت افزود : ما نیاز داریم که امروز با ابتکار و نوآوری ،  بانک را اداره کنیم و در این ارتباط جرقه ذهنی هر یک از کارکنان می تواند سرمنشاء یک تحول در بانک باشد .

دکتر خاوری با اشاره به نقش آموزش نیروی انسانی در سازمان ها گفت : شناسایی و آموزش نیروها وظیفه مدیران است و برای پویایی و تضمین آینده سازمان، وظیفه داریم نیروهای شایسته ، با لیاقت و توانمند را شناسایی کنیم تا بتوانیم برای کادر سازی و جانشین پروری برنامه ریزی نمائیم .

مدیرعامل در ادامه بیان داشت : نیروهای توانا دردسر ساز نیستند بلکه کمکی برای حل مشکلات و تثبیت موقعیت مدیریت هستند.
دکتر خاوری با تاکید بر اهمیت منابع ارزی گفت : مدیریت منابع ارزی باید راه اندازی شود و این مدیریت  با در اختیار گرفتن نیروهای متخصص و همچنین با آموزش و توسعه شبکه ، در جهت جذب منابع ارزی تلاش نماید . 

مدیرعامل بانک از نظام اداری سالم به عنوان یک نعمت یاد کرد و افزود : همه ما وظیفه داریم نسبت به سلامت سازمان حساس و دقیق باشیم و درجهت اصلاح رفتار معدود کارکنانی که منطبق با فرهنگ سازمانی حرکت نمی کنند اقدام نمائیم .
وی در ادامه با اشاره به اینکه بی تفاوتی از هر آفت دیگری در بانک بدتر است گفت : بی تفاوتی همانند یک سم مهلک است ، به ویژه اگر این معضل در بین مدیران و کارشناسان رسوخ کند کل سازمان را مسموم خواهد نمود . 

دکتر خاوری با بیان این مطلب که مدیر باید اهل حل و فصل باشد گفت : نقش مدیر مثل نقش یک هنرمند است . مدیر باید صحنه ها و موقعیت ها  را به خوبی تشخیص دهد و به موقع نقش خود را ایفا کند. مدیر باید هنر حل و فصل داشته باشد ، مشکل را شناسایی و راه حل آن را نیز پیدا کند.

رئیس هیات مدیره همچنین بر فعالیت جدی برای وصول مطالبات معوق تاکید کرد و افزود : باید در جهت وصول مطالبات معوق به درستی و با جدیت عمل کنیم  و  با تزریق این منابع راکد به اقتصاد کشور و همچنین منابعی که از طریق بازاریابی حاصل می شود، نسبت به  نیازهای دولت پاسخگو باشیم و مشکلات مردم را حل کنیم.  بنابراین وصول مطالبات یک حرکت حیات بخش است .
وی در پایان از همه همکاران در تمام سطوح خواست که با انگیزه بالا و تمام توان برای جذب منابع تلاش کنند .

گفتنی است در این مراسم آقایان  حسین زاده عضو هیأت مدیره، خواجه حسنی مدیر امور شعب شرق کشور و تعدادی از روسای ادارات امور نیز درباره  مطالبی که نیاز به پیگیری بیشتر دارد ، به بحث و تبادل نظر پرداختند .  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  3  =