شمار خودپرداز های بانک سپه به زودی از ۳ هزار و ۱۱۳ دستگاه می گذرد

با نصب 1500 خودپرداز جدید

رئیس اداره بانکداری الکترونیک بانک سپه اعلام کرد: بانک سپه با نصب و راه اندازی 1500 دستگاه عابربانک جدید و بهره گیری از دستگاههای خودپرداز سیار در سراسر کشور، شرایط را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان به ویژه کشاورزان فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسین صلواتی اظهارداشت: به زودی این بانک، 1500 دستگاه خودپرداز جدید در اماکن عمومی، مجتمع های مسکونی، سازمانها، ادارات و شرکتهای دولتی و خصوصی و همچنین مراکز تجاری، فروشگاههای زنجیره ای و… نصب و راه اندازی می کند.


وی افزود: بانک سپه همچنین با هدف ارائه خدمات به ویژه به کشاورزان، به بهره گیری از دستگاههای خودپرداز سیار اقدام کرده که این دستگاه، در اماکنی همچون ترمینالهای مسافربری، شعب در حال بازسازی، شهرهای محروم و دور از شعب بانک، نمایشگاههای موقت، جاده ها و استراحتگاههای بین شهری، پمپ بنزینها، محل برگزاری نماز جمعه و…، خدماتی همچون پرداخت پول، انتقال وجه به کلیه کارتهای بانکی (داخلی و شتاب)، دریافت قبوض، مانده گیری و کلیه خدمات قابل ارائه از طریق خودپرداز ارائه می کند.


رئیس بانکداری الکترونیک بانک سپه با اشاره به دستگاههای خودپرداز سیاری که در اسفند 1389 به کاروان راهیان نور و همچنین مناطق جنوب کشور در استان خوزستان و در اماکن پرتردد در تهران به ارائه خدمات پرداخته اند گفت: علاوه بر این دستگاهها، قرار است به زودی دستگاههایی نیز در اختیار مدیریت شعب مناطق بانک سپه در سراسر کشور قرار گیرد. اولویت در این حرکت، با مناطقی است که در طرح خرید گندم مشارکت دارند.


وی افزود: دستگاه خودپرداز سیار که از قابلیت ارتباط اتوماتیک با مرکز و سرویس دهی بدون دخالت نیروی انسانی برخوردار است، شامل دو دستگاه خودپرداز، خودرو حامل، تجهیزات برق اضطراری شامل UPS، ژنراتور و تجهیزات ماهواره ای AUTO POINT است.

بنابراین گزارش، بر اساس گزارش بانک مرکزی شمار خودپردازهای منصوبه بانک سپه تا پایان بهمن ماه به 1613 دستگاه رسیده بود که با نصب 1500 دستگاه جدید مجموع خودپردازهای این بانک به 3 هزار و 113 دستگا بالغ خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  3