سال ۸۹ سیستم بانکی نمره قبولی گرفت

بهمنی :

دکتر بهمنی در جلسه مشترک مدیران بانک های دولتی و خصوصی استان کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت: در سال 89 سیستم بانکی با عملکرد بسیار خوب خود توانست سال بسیار موفقی را در پرونده کاری خود ثبت کند که از نمونه های بارز این عملکرد می توان به اجرای صحیح و منظم پرداخت های طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر بهمنی در ادامه خاتمه دادن به فعالیت موسسات بدون مجوز و شناسنامه دار کردن تعدادی از آنان برای ورود به سیستم بانکی را از دیگر اقدامات موفق در سال 89 عنوان کرد و گفت: تعامل با بدهکاران و مدیریت صحیح، از بهترین راهکارهای وصول مطالبات و افزایش منابع بانک هاست.


رئیس کل بانک مرکزی در پایان گفت: استقرار مدیریت نظارت بر بانک ها در همه استان ها و با پرسنل مجرب، عملکرد بانک ها و موسسات اعتباری را کنترل می کند و این نمایندگان، اعمال غیرقانونی را سریعاً شناسایی و خنثی خواهند نمود زیرا برای سلامت نظام بانکی و ایجاد نظم پولی در کشور لازم است قاطعانه عمل کنیم.


در ابتدای این جلسه شهبازی رئیس اداره امور شعب و مسئول کمیسیون هماهنگی بانک های استان پس از اعلام گزارش های اقتصادی استان در خصوص مسائل پیش روی سیستم بانکی سخنانی ایراد کرد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  54