گلشهر کرج سرمایه دار شد

انک سرمایه شعبه گلشهر کرج رابه عنوان یکصد و سی و ششمین شعبه خود در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان افتتاح کرد . شعبه گلشهر کرج بانک سرمایه همزمان با ششمین روز از ماه رمضان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم که با حضور روسای حوزه ها، جمعی از مدیران بانک های دولتی و خصوصی و تعدادی از کسبه محل برگزار شد، ملاجعفر رییس حوزه 8 تهران به ایراد سخنانی در خصوص فضای بازار و کسب و کار پرداخت و افزود:  در حال حاضر کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی می کند و مشتریان امروز فرصت های بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آن ها پیچیده تر شده است، بنابراین روابط خلاق میان مشتریان و بانک ها به نحوه تعامل این دو بستگی دارد.

وی اضافه کرد:  مشتریانی علاقمند به ادامه همکاری با بانک هستند که بانک بتواند در تمامی شرایط، خصوصاً شرایط خاص اقتصادی با استفاده از راهکارهای مناسب مدیریتی به ارائه خدمات در مقایسه با بانکهای دیگر بپردازد.

ویدر به اصل مشتری مداری به عنوان یکی از مهم ترین اهداف این بانک اشاره کرد و افزود: مشتریان پشتوانه ارزشمند و سرمایه اصلی این بانک هستند و بانک سرمایه با در اختیار داشتن نیروهای متعهد و متخصص در ارائه خدمات سریع و به موقع، مشاوری امین برای آنان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  +    =  56