مهم‌ترین دلایل کناره‌گیری بالمر از مایکروسافت

بسیاری معتقدند که «استیو بالمر» مدیرعامل قبلی مایکروسافت اعتبار و اهمیتی که لیاقتش را داشت، به‌دست نیاورد. این موضوعی است که از بعضی مدیران و کارمندان مایکروسافت گرفته تا کاربران محصولات این شرکت هم آن را تایید می‌کنند. او سی‌وچهار سال در مایکروسافت مشغول به‌کار بوده و از سال 2000 تا 2014 هم به عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت کرده است. در مدتی که بالمر مدیرعامل مایکروسافت بوده است، این شرکت سود 120 میلیارد دلاری به‌دست آورده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای‌اقتصاد بسیاری معتقدند که «استیو بالمر» مدیرعامل قبلی مایکروسافت اعتبار و اهمیتی که لیاقتش را داشت، به‌دست نیاورد. این موضوعی است که از بعضی مدیران و کارمندان مایکروسافت گرفته تا کاربران محصولات این شرکت هم آن را تایید می‌کنند. او سی‌وچهار سال در مایکروسافت مشغول به‌کار بوده و از سال 2000 تا 2014 هم به عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت کرده است. در مدتی که بالمر مدیرعامل مایکروسافت بوده است، این شرکت سود 120 میلیارد دلاری به‌دست آورده است.
 

با این همه، اما بسیاری فکر می‌کنند بالمر هرگز به آنچه حقش بود در مایکروسافت نرسید و حتی بعضی از سهامداران این شرکت معتقدند که بالمر سرمایه خوبی برای کار 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  3