شرکت IGN مدیریت پول مجازی را در آن سوی مرزها ممکن کرد

پول مجازی، پول بدون مرز

سیستم بانکداری عمده فروشان IGN، سیستم مدیریت پول مجازی (VCM) را فعال کرد. سیستمی که راه حلی برای مدیریت مالی شرکت ها جهت متمرکز کردن عملیات های مالی است.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – احسان خدیو – سیستم بانکداری عمده فروشان IGN، سیستم مدیریت پول مجازی (VCM) را فعال کرد. سیستمی که راه حلی برای مدیریت مالی شرکت ها جهت متمرکز کردن عملیات های مالی است.

این شرکت اذعان داشت سیستم VCM به خزانه داران کمک می کند تا ساختار حساب های مالی خود را مستدل تر و ساده تر کرده و مدیریت ساختار بانکداری آنها را به صورت دورادور ممکن سازد. این سیستم امکاناتی چون رسیدگی به فاکتورها، ترکیب فعالیت ها، تراکنش های داخلی، و مدیریت بدهی های بین شرکتی را در اختیار مدیران قرار می دهد.

دیک اوسکام، مدیر خدمات جهانی پرداخت شرکت IGN اظهار دارد: “سیستم VCM یک سیستم یکپارچه را تنها از طریق یک پورتال منعطف و چند بانکی ارائه می دهد که به سادگی می تواند در زیرساخت های IT شرکت ها برنامه ریزی شود.”

علاوه بر این، شرکت IGN اظهار دارد که این سیستم کمک می کند تا پرداخت ها (POBO) و دریافت های (COBO) شرکت های تابعه نیز تنها از یک مرکز قابل انجام و مدیریت باشد. با جایگزینی حساب های جاری با حساب های بانکی مجازی IBAN، که همگی به یک حساب مستر متصل هستند، تراکنش های بین المللی و چند ارزی، همگی با یک حساب قابل انجام است. این متد، راه حلی برای شرکت های بزرگ و متوسط می باشد.

ترجمه: سرویس بین المللی پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  ⁄  11  =