بانک اسلامی قطر نرم افزار موبایلی جهت آموزش بانکداری ارائه می کند

استخدام موبایلی

بانک اسلامی قطر (QIB) نرم افزار موبایلی را ارائه کرده است تا با استفاده از آن مردم این کشور بتوانند دوره های آموزشی لازم را جهت اشتغال در بانک های بخش خصوصی بگذرانند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – احسان خدیو – بانک اسلامی قطر (QIB) نرم افزار موبایلی را ارائه کرده است تا با استفاده از آن مردم این کشور بتوانند دوره های آموزشی لازم را جهت اشتغال در بانک های بخش خصوصی بگذرانند.

خلیفه المسالم، رئیس بخش نیروی انسانی این بانک اذعان داشت: “از طریق این نرم افزار، بانک قادر خواهد بود تا جوانان با استعداد را تشخیص داده و آنها را جهت اشتغال در این بانک آموزش دهد. این ابتکار یکی از تلاش های بانک QIB جهت استفاده از آخرین تکنولوژی جهت شناسایی و آموزش افراد با استعداد این کشور در زمینه بانکداری است.”

برنامه “انجمن مدیریت سریع” این بانک که همسو با چشم انداز 2030 ملی کشور قطر است، جهت ارائه مهارت های تخصصی به جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی این کشور است تا آن ها را به سرعت برای پست های مدیریت بانکداری این کشور آماده کند.

این برنامه به ارائه روش های تدریسی فشرده که در تمامی بخش های بانک QIB آموزش داده می شود، پرداخته و گواهی های تخصصی را به این افراد ارائه کرده و همچنین دوره های استادی و مربی گری را نیز در خود جای داده است. این نرم افزار موبایلی به بخش نیروی انسانی این بانک این امکان را می دهد تا تمامی افراد نامزد برای این شغل را بر اساس مهارت های آن ها و خصوصیات فردی تشخیص داده و در مرحله بعد، بازخورد آن را به شرکت و خود فرد ارائه داده و مشخص می کند که این فرد برای اشتغال در کدام بخش از بانک موفق تر عمل خواهد کرد.

علاوه بر امکانات دیگر، این برنامه امکان دسترسی به منابع آموزشی و زمان بندی آن ها را از طریق ایمیل به افراد می دهد. این روش منجر می شود تا بازخوردهای فعالیت و پیشرفت افراد برای مربیان آن ها نیز ارسال شده و برنامه هایی برای خود ارزیابی ارائه می دهد. با موفقیت کامل فرد در استفاده و یادگیری از این برنامه، فرد مورد نظر برای استخدام رسمی بانک QIB می تواند اقدام کند.

ترجمه: سرویس بین المللی پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  59  =