بیت کوین بزودی به قیمت ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید

بر اساس گزارش بلومبرگ:

بلومبرگ گزارشی را منتشر کرده است که چشم انداز سال آینده بیت کوین را بررسی میکند و سال پیش رو را سال بیشترین میزان پذیرش بیت کوین قلمداد میکند. بر اساس این گزارش موضوع مهمی بجز اجبار زمانی مساله‎ای برای رسیدن مجدد بیت کوین به قیمت ۱۰۰۰۰ دلار وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بلومبرگ گزارشی را منتشر کرده است که بیت کوین و کل بازار ارز های رمز پایه را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد. پیش بینی میشود که بیت کوین نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده عملکرد بهتری داشته و به این روند ادامه خواهد داد. نتیجه‎گیری های این بررسی حاکی از آن است که سال ۲۰۲۰ یک سال صعودی برای بیت کوین خواهد بود.

از سوی دیگر، ریپل و اتریوم با چالش‌های جدیدی در آسیا مواجه هستند. منطقه‌ای که به دلیل نگرش خود نسبت به رمزارز ها، به تیتر اول تبدیل می‌شود.

تحلیل بازار حاکی از آن است که فضای آرامش درحال حاضر بر بازار غالب میباشد. بسیاری از تحلیلگران به طولانی شدن بازار کاهشی اشاره دارند. قیمت بیت کوین بازیابی شده و در تراز ۷۵۰۰ دلار جا خوش کرده است.

بلومبرگ ضمن اینکه بیت کوین را “شبه ارز” مینامد، پیش بینی میکند که سال ۲۰۲۰ سال مطلوبی برای آن خواهد بود. مضافاً اینکه، این گزارش به دو جنبه مهم بلوغ بازار اشاره میکند. کاهش نوسانات و همچنین سال ۲۰۱۹ را به عنوان سال گذار از بیت کوین به نسخه دیجیتالی طلا نشان می دهد.

“مانند طلا ، بیت کوین درحال بازپس گیری بازار نزولی است، درحالیکه بیشتر همقطاران آن ( آلتکوین‎ها) در بازار، روند نزولی دارند. برای بیت کوین ، ما ۶۵۰۰ دلار را به عنوان پشتیبانی خوب و ۱۰۰۰۰ دلار را به عنوان مقاومت اولیه برای سال ۲۰۲۰ می بینیم.”

طبق این گزارش، عملکرد بیت کوین از این پس مثبت خواهد بود. بلومبرگ ادعا میکند که بیت کوین درحال برنده شدن مسابقه پذیرش در میان سایر ارزهای رمزنگاری شده میباشد. به همین دلیل، در کنار عرضه محدود آن، یک اثر افزایش قیمت وجود دارد.

“مگر اینکه مبانی اساسی معکوس باشند-پذیرش و فراگیری بالا و عرضه محدود-“

در این گزارش همچنین آمده است که حجم معاملات در بیت کوین به طور فزاینده‎ای مشابه طلا خواهد بود. به این معنا، بیت کوین تقریباً از تمام ارزهای رمزپایه دیگر فراتر رفته و طبق گزارش، باید در صدر فراگیر شدن و پذیرش باقی بماند.

 

منبع: crypto-news-flash

xblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =