صادقیان مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک شد/انجام مراسم معارفه امروز دوشنبه

هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک رحمت‌الله صادقیان را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت برگزید و امروز نیز احتمالا آیین معارفه وی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، رحمت الله صادقیان در بنیاد مستضعفان سمت‌های مختلفی را در کارنامه ثبت کرده است. می‌توان به معاونت امور هماهنگی مجامع و مالکیت سهام بنیاد، عضویت در کمیته مدیریت ریسک جامع بنیاد، عضو در مجامع عمومی شرکت‌های در حال تصفیه بنیاد، عضویت در کمیسیون بررسی اقتصادی طرح‌های مطالعاتی بنیاد؛ و نماینده سهامدار در بانک سینا از سوی بنیاد اشاره کرد.

اواسط آبان ماه محمدرضا عسگری پس از نزدیک  یک دهه عضویت در هیات مدیره پس از دو سال مدیرعاملی شرکت ملی انفورماتیک از سمت خود استعفا داد.

وی درباره دلایل استعفای خود به پایگاه خبری بانکداری الکترونیک گفت: ‌با اصرار اینجانب، بالاخره با استعفای حقیر موافقت و بار سنگین مسئولیت بزرگ‌ترین حوزه فناوری بانکی در کشور و بلکه در آسیا از دوش بنده برداشته شد.

وی افزود: همه باید در راستای اعتلای گروه ملی انفورماتیک که سرمایه‌ای عظیم وبی بدیل وبی نظیر برای کشور است کمک کنیم.

درباره شرکت ملی انفورماتیک

شرکت ملي انفورماتيک در تاريخ  22 دی سال 1369  تحت شماره 81870 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکيت صنعتي تهران به ثبت رسيده‌است. در تاريخ 27 آبان 72 مرکز اصلي آن به جزيره کيش انتقال يافته و تحت شماره 183 در اداره ثبت شرکت‌هاي بندرلنگه به ثبت رسيده‌است و به موجب تبصره 6 ضوابط شرکت‌ ها و مالکيت صنعتي و معنوي در مناطق آزاد تجاري صنعتي پرونده ثبتي شرکت از بندرلنگه به کيش منتقل و تحت شماره 916 مورخه 27 مرداد سال 79 ثبت گرديده‌است.

شرکت ملي انفورماتيک با تخصص وسيع و تجربه مفيد در تعريف، ايجاد و مديريت شرکت‌ها در زمينه فن‌آوري نوين در بخش‌هاي انفورماتيک، مخابرات، خدمات بانکي از موقعيت ممتازي برخوردار است.

مجموعه شرکت هاي ملي انفورماتيک، گروهي فني و توانمند هستند که در خدمت نظام مالي و بانکي کشور قرار دارند. به لحاظ اهميتي که اين مجموعه براي سيستم بانکي کشور دارد، ضروري است تا به صورت هماهنگ و يک دست در خدمت مردم، کشور، بانک ها و ساير ذي نفعان مرتبط قرار گيرد.

شرکت ملي انفورماتيک با تدوين راهبردهاي کلان گروه و ترسيم نقشه توسعه شرکت، براي ايجاد هماهنگي و تحقق يکپارچگي شرکت ها، نسبت به تصويب و ابلاغ منشور راهبردي شرکت هاي گروه اقدام کرده است.

مأموريت گروه

در بخش ماموریت این شرکت آمده است: مأموريت ما به‏ عنوان بازوي فناور، امين و توانمند بانک مرکزي ارائه‏ راه‏ حل‏ هاي حاکميتي و ظرفيت‏ ساز، متناسب با نيازمندي هاي فعلي و آتي نظام بانکي است. قابليت ‏هاي منحصر به فرد ما در اجراي طرح ‏هاي بزرگ فناوري اطلاعات و ارتباطات، تحقق سياست هاي پولي و مالي کشور را تسهيل مي ‏کند.

گروه ملی انفورماتیک شامل شرکت های خدمات، شاپرک ، کاشف و فرادیس البرز است.

مأموريت شرکت ملي انفورماتيک

مأموريت ما به‏ عنوان بازوي فناور، امين و توانمند بانک مرکزي ارائه‏ راه ‏حل‏ هاي حاکميتي و ظرفيت‏ ساز، متناسب با نيازمندي هاي فعلي و آتي نظام بانکي است. قابليت ‏هاي منحصر به فرد ما در مديريت طرح‏ هاي بزرگ فناوري اطلاعات و ارتباطات از طريق ايجاد هم -افزايي در زنجيره ‏اي از شرکت ‏هاي سرآمد، تحقق سياست هاي پولي و مالي کشور را تسهيل مي‏ کند.

چشم انداز گروه ملي انفورماتيک

در بخش چشم انداز نیز آمده است: ما در مقام مجموعه‏ اي منسجم و هماهنگ از بزرگترين ظرفيت ‏هاي فناوري اطلاعات کشور، بسترساز تحول در نظام پولي و مالي کشور هستيم.

چشم انداز شرکت ملي انفورماتيک

در چشم انداز شرکت ملی نیز آمده است: ما در مقام شرکتي جامع و کارآمد در رأس شبکه ‏اي منسجم و هماهنگ از ظرفيت ‏هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات داخلي و خارجي، به ‏عنوان يک سرمايه ‏گذار متخصص و مدير طرح ‏هاي حاکميتي، بستر تحول در نظام پولي و مالي کشور را فراهم کرده‏ ايم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  27