بازدید مدیرعامل بانک رفاه از موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی

به مناسبت گرامیداشت روز و هفته پژوهش دکتر سهمانی مدیرعامل بانک رفاه از موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی بازدید و با دکتر روزبه کردونی، رئیس این موسسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی در این نشست بر ضرورت داشتن دیدگاه پژوهشی در سازمان‌ها و به ویژه سازمان‌های مالی و خدماتی اشاره کرد و گفت: در صورت داشتن رویکرد پژوهش محور، می‌توانیم محیط اطراف سازمان را به دقت و روشنی پایش کنیم و مبتنی بر آن خدمات قابل قبول و مطلوبی برای ذی‌نفعان طراحی کنیم.

مدیر عامل بانک رفاه اظهار داشت: بانک رفاه برای حوزه پژوهش اهمیت ویژه ای قائل است و بر همین اساس اقدام به تاسیس شورای عالی پژوهش در بانک کرده است که جلسات آن به صورت مستمر و منظم در سطح عالی مدیران بانک برگزار می شود.

دکتر سهمانی با اشاره به برخی از اقدامات پژوهشی که در بانک رفاه صورت پذیرفته است افزود: مباحث مربوط به آینده پژوهی، سنجش رضایت شغلی کارکنان، افکارسنجی از مشتریان، طرح ها و خدمات نوین، صنایع و بازارهای نوظهور از جمله مهم ترین طرح های پژوهشی است که توسط حوزه پژوهش بانک پیگیری و دنبال می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بانک و موسسه هر دو متعلق به خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستند به آسانی می توانند از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند و بانک رفاه در حوزه پژوهش پیرامون مسئولیت های اجتماعی، گزارش خدمات، طرح های مختلف در سطح جامعه و شناخت افکار عمومی می تواند از خدمات و ظرفیت های این موسسه بهره مند شود.

مدیرعامل ادامه داد: شناسایی نیازهای مشتریان برای بانک رفاه از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که موسسه بتواند با یک هم افزایی در این حوزه ها با بانک همکاری کند، بی تردید نتایج مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

دکتر سهمانی در پایا ن گفت: بانک رفاه طی یک سال گذشته اقدام به تاسیس مرکز نوآوری کرده که از زمان تاسیس تاکنون اقدامات اثربخشی از جمله شناسایی استارتاپ ها، همکاری با استارتاپ ها در حوزه فین تک ها و سلامت و برگزاری رویدادهای نوآورانه انجام داده است.

دکتر کردونی، رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی نیز در این دیدارگفت: این موسسه آمادگی لازم دارد تا در زمینه های مختلف به بانک رفاه خدمات متناسب پژوهشی ارائه دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4