اسماعیل للگانی مدیرعامل بانک رفاه شد

طی حکمی از سوی دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اسماعیل لـله گانی به عنوان مدیرعامل بانک رفاه کارگران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسمی که با حضور دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدوی عادلی رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، اعضای هیأت مدیره بانک، تنی چند از مدیران، مسئولان وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های دکتر محمد علی سهمانی در طول تصدی ایشان به عنوان مدیرعامل بانک، اسماعیل لـله گانی به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران معارفه شد.

رئیس هیأت مدیره شرکت داده پردازی ایران، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، رئیس هیأت مدیره بانک رفاه کارگران، عضو هیأت مدیره بانک رفاه کارگران و سایر مشاغل مدیریتی در این بانک برخی از سمت‌های اجرایی لـله گانی پیش از این بوده است.

مدیر عامل جدید بانک رفاه دارای سوابق علمی و پژوهشی و نشان‌ها و گواهی نامه های معتبر داخلی و بین المللی و حوزه های تحقیقاتی مالی و خدماتی است.

تألیفات علمی و پژوهشی پیرامون بررسی امکان بهینه سازی سبد سرمایه گذاری با حداقل ساختن ارز در معرض ریسک شرطی مبتنی بر مدل کاپولا و داده های شبیه سازی شده در بورس اوراق بهادار تهران، مدل بانکداری اسلامی با رویکرد مشارکت واقعی در سود و زیان و دریافت نشان ملی حمایت از صنایع ملی ایران در بانکداری در سال 2016، تقدیر به عنوان چهره ماندگار مدیریت ایران و چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت، مدیر کارآفرین و نیز دریافت گواهینامه نقش تکنولوژی در بانکداری مدرن از کشور اتریش نمونه هایی از فعالیت های علمی و افتخارات مکتسبه لـله گانی طی سال‌های اخیر به شمار می رود.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  +    =  54