سامسونگ SDS و سینیورس سیستم پرداخت موبایل مبتنی بر Blockchain راه اندازی می کنند

شرکت سامسونگ SDS و ارائه دهنده خدمات مخابراتی Syniverse از همکاری برای توسعه بستر پرداخت تلفن همراه مبتنی بر blockchain خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، طبق گزارش Ledger Insights در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰، بخش ICT شرکت الکترونیکی سامسونگ به اسم Samsung SDS و شرکت خدمات مخابراتی سینیورس (Syniverse) در زمینه توسعه پلتفرم مبتنی بر بلاک چین با یکدیگر همکاری کرده اند تا پرداخت های موبایل یکپارچه بین ارائه دهندگان خدمات موبایل و شرکت ها را امکان پذیر سازند.

طبق این این گزارش، Samsung SDS و سینیورس توافق کرده اند تا پلتفرمی مبتنی بر بلاک چین برای پرداخت های موبایلی توسعه دهند.

هدف این پلتفرم جدید، تسهیل تراکنش های بدون کارمزد بیت ارائه دهندگان خدمات موبایل و شرکت های موجود در بخش های مختلف اقتصاد جهانی نظیر بخش های مالی، لجستیک، مسافرت و میزبانی می‌باشد.

این تیم گلدن است که پلتفرمی ایجاد خواهد شد تا مطابق با تمام اپراتورهای موبایل باشد و کاربران بتوانند پول یا ارز دیجیتال به سایر کاربران یا فروشندگان در سراسر جهان ارسال کنند.

پشتیبانی Nexledger و Universal Commerce از این پلتفرم

قابل ذکر است که پلتفرم بلاک‌چین شرکتی Samsung SDS به اسم Nexledger Universal و پلتفرم بلاک‌چین سینیورس به اسم Universal Commerce برای توسعه این پلتفرم پرداخت موبایلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گزارشات بیشتر نشان می‌دهد که ممکن است این پلتفرم به برنامه های مشتریان محدود نباشد، بنابراین ممکن است فناوری 5G و هم چنین اینترنت اشیا را برای انجام پرداخت ها به کار بگیرد.

هم چنین این پلتفرم بدون نیاز به کیف پول خواهد بود، بنابراین به کاربران امکان می‌دهد تا از سیستم پرداخت بدون ثبت نام برای کیف پول موبایل جدید بهره ببرند.

این تیم گفته است:

    شماره تلفن ها به آسانترین روش پرداخت شما تبدیل شده است.

شرکت دارایی های خصوصی گروه کارلایل (Carlyle Group) که سینیورس را در اختیار دارد مدعی است سالانه تراکنش های موبایل به ارزش ۳۵ میلیارد دلار را پردازش می‌کند و به ۷ میلیارد دستگاه موبایل متصل است.

از طرف دیگر، Nexledger Universal خدمات API. استانداردی از طریق استفاده از چندین الگوریتم اجماع بلاک چین ارائه می‌دهد.

در ماه اکتبر ۲۰۱۹، Samsung SDS با شرکت نرم افزاری Mahindra Group و Pega همکاری کرد تا راهکار بلاک چین ی عرضه کند که قابل پیگیری بودن زنجیره تامین را بهبود می‌بخشد.

علیرغم این دو شرکت، شرکت فناوری امور مالی آمریکایی ریپل لبز (Ripple Labs) کم مسئول آلتکوین XRP است به سرعت در حال ایجاد انقلاب و تحول در عرصه پرداخت ها با فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) می‌باشد.

ریپل اخیرا با بانک تجاری سیام (Siam)، قدیمی ترین بانک تایلند همکاری کرده است تا رابط کاربری بانکی موبایل برای پرداخت های کم هزینه تر و بسیار سریع بین المللی عرضه کند.

منبع: btcmanager

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  8  =