نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول ۲۸ و ۲۹ خرداد ۹۹ برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول، ۲۸ و۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از ستاد خبری ITE، نمایشگاه تراکنش استانبول (ITE) را شرکت EHD برگزار خواهد کرد. مرکز فابا بر اساس تجربیات خود به عنوان مشاور و شریک تجاری، با این مجموعه همکاری می‌کند.
 
ITE، به عنوان رویدادی تخصصی، فناورانه و بنگاه به بنگاه (B2B)، مکانی برای تعامل، همکاری و تجارت فعالان صنعت بانکداری، کارت و پرداخت، بیمه، شهرهوشمند و فین‌تک، عرضه‌کنندگان خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ارائه‌کنندگان راه‌حل‌های نوین فناوری، براساس روندهای روز جهانی است.
 
این رویداد، هرساله خردادماه در مرکز کنگره‌های بین‌المللی و تخصصی استانبول (ICC) برگزار می‌شود. نخستین دوره این نمایشگاه 28 و 29 خردادماه سال آینده، میزبان بانک‌ها و شرکت‌های ترکیه‌ای، ایرانی و دیگر کشورها خواهد بود.
 
نمایشگاه تراکنش استانبول، بخشی از ظرفیت خود را برای حضور تیم‌های استارتاپ ی مرتبط با موضوع ITE، اختصاص داده و برای حضور استارتاپ ‌ها تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. حضور در ITE استانبول، می‌تواند فرصتی را برای شبکه‌سازی، جذب سرمایه‌گذاری و حضور در بازارهای بین‌المللی، برای آنها فراهم کند.
 
چندی پیش، دفتر نمایشگاه تراکنش استانبول در خیابان لونت این شهر که محل استقرار بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی است، افتتاح شد و اکنون مدتی است که همکاران این دفتر کار خود را آغاز کرده‌اند.
 
اطلاعات تکمیلی در مورد این رویداد، به مرور زمان از طریق همین سایت به اطلاع مخاطبان می‌رسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  46  =  52