بایننس پیشگام در کمک به قربانیان ویروس کرونا

بیت‌کوین در کنار بشریت؛

صرافی بایننس در تلاشی بشر دوستانه به تامین بودجه‌ای ۱.۵ میلیون دلاری در حمایت از قربانیان ویروس کرونا همت می‌گمارد.پیش از این بایننس اوایل همین ماه با پرداخت یک میلیون دلار به اطفای حریق آتش سوزی استرالیا کمک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، ویروس جدید کرونا درحال حاضر، هزاران نفر را آلوده نموده و ۵۶ کشته نیز در چین بجای گذاشته است. علاوه براین، نگرانی‌ها در این خصوص افزایش‌یافته، چراکه این اپیدمی در سراسر جهان درحال گسترش است.

در واقع، موارد تایید شده از افراد آلوده در اروپا، آمریکا و دیگر مناطق جهان گزارش شده‌است. آلمان نیز به کرونا آلوده شد بطوریکه پس از فرانسه، انگلیس، اسکاتلند و پرتغال، کشف ویروس کرونا در برلین از گسترش تدریجی این بیماری مهلک در حوزه اروپا حکایت دارد.

باتوجه به شدت شیوع این بیماری، صرافی بایننس تصمیم گرفت تا تلاش‌ها برای کمک به قربانیان ویروس کرونا را هدایت کند.  روز شنبه، مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو توئیت کرد که شرکت وی متعهد به اهدای ۱۰ میلیون یوان، تقریباً ۱.۵ میلیون دلار آمریکا برای کمک به قربانیان این بیماری است.

ژائو همچنین خاطرنشان کرد که به تلاش‌های خیرخواهانه تیمش افتخار می‌کند. وی افزود:

“امیدوارم که ما بتوانیم نقش خود را برای کمک به مردم به زودی ایفا کنیم.”

 

بایننس اوائل همین ماه با پرداخت یک میلیون دلار به اطفای حریق آتش سوزی استرالیا کمک کرده است.

بیت‌کوین تا به حال خود را ارزی کارآمد برای کمک به قربانیان حوادث طبیعی نشان داده است. به‌عنوان مثال، پس از اینکه پورتوریکو دچار بلایای طبیعی ویرانگر شد، برایان آرمسترانگ مدیرعامل کوین‌بیس برای جمع‌آوری یک میلیارد دلار صندوقی رمزارز ی را راه‌اندازی کرد.

در واقع، مدت زمانی است که بیت‌کوین، بعنوان یک راه‌کار برای کمک به امور خیریه در نظر گرفته شده است. کانی گالیپی، مدیر اجرایی بیت‌گیو (BitGive)، در این رابطه میگوید:

بیت‌کوین به ما اجازه میدهد تراکنش‌های از راه دور را تأیید کنیم. هزینه‌های انتقال به میزان قابل توجهی کاهش یافته. شفافیت در عملکرد در لحظه قابل رویت است و اجرای معاملات امن رمزنگاری شده و تسویه حساب‌های سریع توسط بیت‌کوین میسر شده است.

علاوه براین، بسیاری به‌دلیل مزایای مالیاتی، بیت‌کوین را اهدا میکنند. به گزارش نیویورک تایمز، اهداء بیت‌کوین میتواند منجر به برخورداری از مزایای مالیاتی باشد و این فناوری‌ موجب میشود عملکرد خیریه‌ها شفاف‌تر بوده و کمک مالی آسانتر از قبل صورت پذیرد. در نتیجه، تعداد فزاینده‌ای از سازمان‌های خیریه متمرکز، مانند سیو دِ چیلدرن، صلیب سرخ، صلح سبز و …. ، کمک‌های مالی در قالب بیت‌کوین را پذیرفته و از فناوری بلاکچین برای افزایش بهره‌وری استفاده میکنند.

پیش از این نیز شاهد آن بودیم که جمعی از هموطنان ساکن خارج از کشور، با اهدای بیت کوین به حادثه دیدگان سیل استان‌های غربی کمک رسانی کرده‌اند.

 

منبع: bitcoinist

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄  4  =