فراخوان حضور استارتاپ‏ها و ایده ‏پردازان در سومین رویداد «نواندیشان فناوری‏های مالی»

شرکت خدمات انفورماتیک و مرکز نوآوری فناوری مالی خدمات انفورماتیک (آی‏فینک) همزمان با برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ ۱۱ و 1۲ اسفند ماه در مرکز همایش‏های برج میلاد، سومین دوره رویداد “نواندیشان فناوری‌های مالی” را با هدف شناسایی تیم های مستعد حوزه فینتک جهت ورود به دوره های شکل دهی و شتابدهی مرکز آی‏فینک، برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، تیم‏ها و استارتاپ ‏هایی که موفق به دریافت تأییدیه پذیرش از سوی کمیته ارزیابی ‏شوند، علاوه بر حضور رایگان در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور، امکان حضور در مرکز آی‏فینک و شرکت در دوره شکل‏دهی و شتاب دهی این مرکز و استفاده از خدمات متنوع آن را بدست می‏آورند.

همچنین تیم‏های راه یافته به نمایشگاه، توسط تیم داوری، ارزیابی شده و بسته هدایای ویژه‏ای برای استارتاپ ‏های برتر دراختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.
گروه‏های مورد ارزیابی:

•    صاحبان ایده
•    دارندگان طرح کسب و کار و MVP
•    طرح‏های تجاری‏سازی شده در قالب شرکت‏های نوپا
مهلت ثبت نام: حداکثر تا پایا ن روز یکشنبه 20/۱۱/1398
روش ثبت نام: مراجعه به پایگاه اینترنتی www.isc.co.ir و تکمیل فرم‏های مربوطه و بارگذاری اطلاعات
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پایگاه اینترنتی مرکز آی‏فینک www.ifinc.ir  مراجعه کنید.

توضیحات تکمیلی:
–    کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سایت رایگان است.
–    حداقل و حداکثر تعداد مجاز اعضاء هر تیم به ترتیب 2 و 5 نفر (با احتساب سرتیم) می باشد.
–    هر تیم فقط می‌تواند در یکی از سه گروه "صاحبان ایده"، "دارندگان طرح کسب و کار و MVP" یا " طرح‏های تجاری‏سازی شده در قالب شرکت‏های نوپا " ثبت نام کند.
–    ایده‏ها و موضوعاتی که مرتبط با محورهای نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‏های پرداخت باشند؛ در اولویت قرار دارند. جهت اطلاع از محورهای همایش به پایگاه اینترنتی http://conf.mbri.ac.ir/ebps9 مراجعه نمایید.
–    مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، تطابق با نیاز بازار، مقیاس پذیری، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد، پتانسیل درآمدزایی طرح و عدم حضور در رویدادهای مشابه یا دوره‏های گذشته این رویداد از اهم شاخص‏های ارزیابی خواهند بود.
–    مسئولیت و تبعات قانونی هر گونه کپی‏برداری از ایده‏ها و طرح‏های ثبت شده قبلی بر عهده تیم‏های ارائه‏دهنده خواهد بود.
–    هزینه رزرو فضای نمایشگاهی و غرفه‏سازی جهت حضور تیم‏های برتر در نمایشگاه توسط شرکت خدمات انفورماتیک تقبل خواهد شد.
در صورت مواجهه با هرگونه اشکال طی فرایند ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها، مراتب را به آدرس الکترونیک noandishan@isc.co.ir و یا شماره تلفن 72351500-021 (در ساعات اداری) منعکس نمایید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  14