نقش به پرداخت ملت در میزان ارزش ریالی تراکنش های پرداخت کارت

بولتن شاپرک شماره 55 منتشر شد؛

بر اساس جدیدترین گزارش شاپرک، شرکت به پرداخت ملت با سهم 22/71 درصدی از تعداد تراکنش ها و سهم 24/08 درصدی از مبلغ تراکنشی همچنان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست هر دو بازار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت به پرداخت ملت در جدیدترین آمار شاپرک مربوط به دی ماه 98، با سهم 22/71 درصدی از تعداد تراکنش ها و سهم 24/08 درصدی از مبلغ تراکنشی همچنان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست هر دو بازار قرار گرفته است.

اختلاف سهم مبلغی بیش از 8 درصدی بین دو شرکت نخست بازار, نقش شرکت "به پرداخت ملت" را در میزان ارزش ریالی تراکنش های پرداخت کارت به روشنی نشان می دهد.این در حالیست که شاخص فوق در مولفه تعدادی رقمی در حدود 4 درصد است.

گزارش آذر ماه سال 98 , حکایت از آن دارد که نوسانات این سهم ها چندان قابل توجه نبوده و در مولفه سهم تعدادی و مبلغی تغییری در ترتیب شرکت ها بر حسب بیشترین میزان سهم از حجم تراکنش ها رخ نداده است.

سهم شرکت های PSP از بازار تراکنش های هر یک از ابزارهای پذیرش

در دی ماه 98، شرکت "به پرداخت ملت" همچنان با پوشش 23/61 درصد از بازار تراکنش های کارتخوان فروشگاهی, بالاترین سهم را در اختیار خود دارد. همچنین شرکت "آسان پرداخت پرشین" با کسب 36/28 درصد از سهم بازار تراکنش های اینترنتی, به عنوان ارائه دهنده ی خدمات به بیشترین تعداد تراکنش های مذکور محسوب می شود. همین شرکت با پوشش 31/47 درصدی از سهم تعدادی تراکنش های موبایلی به عنوان دارنده ی بالاترین سهم در بازار تراکنش های موبایلی شناخته شده است.

مقایسه سهم هر شرکت PSP از تعداد تراکنش های هر یک از ابزارهای پذیرش–آذر و دی 98

بیشترین اختلاف بین سهم تعدادی تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی در آذر ماه 98 نسبت به ماه گذشته, با رقم 0/24 درصد در شرکت "پرداخت الکترونیک سامان" گزارش شده است.

سهم تعدادی تراکنش های اینترنتی شرکت "تجارت الکترونیک پارسیان" با افزایش 2/21 درصدی بیشترین اختلاف را نسبت به ماه گذشته رقم زده است.

در ابزار پذیرش موبایلی بیشترین اختلاف به شرکت "آسان پرداخت پرشین" تعلق دارد. سهم تعدادی تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی این شرکت کاهش 1/59 درصدی نشان میدهد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄    =  2