صد جایزه به جوایز جشنواره برفی ایران کیش اضافه شد

صد جایزه بیشتر به جوایز جشنواره برفی ایران کیش اضافه شد. به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، تعداد یکصد جایزه دیگر علاوه بر جوایز پیشین به جشنواره برفی پذیرندگان اضافه شد تا به صورت مجزا به پذیرندگان ایران کیش اهدا شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، جشنواره برفی پذیرندگان که از دی ماه امسال آغازشد و بناست تا پایا ن زمستان ادامه داشته باشد از سه مرحله قرعه کشی خود، نخستین مرحله را برگزار و برندگان خود را معرفی کرد.

علاوه بر این سه مرحله قرعه کشی ، ایران کیش تصمیم کرفته تا به مناسبت دهه فجر یک مرحله دیگر قرعه کشی با یکصد جایزه به جوایز خود اضافه کند. برندگان جوایز این دوره جشنواره برفی –ویژه دهه فجر- نیز در پایا ن این دهه اعلام می شود.

هر 50 تراکنش بالای 5 هزارتومان 1 شانس قرعه کشی در هردوره برای تمام پذیرندگانی است که از دستگاه های pos  ایران کیش متصل به بانک های مختلف استفاده می کنند.

جوایزجشنواره برفی ایران کیش شامل کمک هزینه سفر به جزیره کیش، کمک هزینه سفر به شهر دبی، کمک هزینه انواع لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی،  یخچال فریزر، جارو برقی، گوشی تلفن همراه هوشمند و همین طور کارت های هدیه 5میلیون ریالی است.

از هم اکنون پذیرندگان دستگاه های pos ایران کیش می توانند با انجام تراکنش های بیشتر شانس برنده شدن خود را در جشنواره برفی پذیرندگان افزایش دهند.

پیش از این درهر مرحله قرعه کشی 450 جایزه در نظرگرفته شده بود. اکنون یک مرحله دیگر با صد جایزه به مناسبت دهه فجر به آن اضافه شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  4  =