حضور پرداخت‌نوین در همایش نظام‌های پرداخت با شعار «فردایی نوین با پرداخت‌نوین»

پرداخت‌نوین در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با شعار “فردایی نوین با پرداخت‌نوین” میزبان شرکت کنندگان در این همایش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی پرداخت نوین، همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد با محوریت «دگردیسی دیجیتالی» برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه علاوه بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت هایی که در زمینـه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی های خود حضور خواهند یافت شرکت پرداخت نوین با استقرار غرفه در محل نمایشگاه، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد داد و شرکت پرداخت نوین با شعار “فردایی نوین با پرداخت‌نوین” در غرفه ۱۸ طبقه همکف میزبان شرکت کنندگان در این همایش خواهد بود.

مهمترین هدف برگزاری این همایش بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک در سطوح داخلی و بین‌المللی است.

«اقتصاد دیجیتالی»، «شفافیت، اعتمادسازی و نظارت دیجیتالی» و «دگردیسی دیجیتالی بانک‌ها» ۳ محور اصلی این همایش است همچنین راهبری دیجیتالی، حقوق و مقررات در اقتصاد دیجیتالی، فناوری‌های نوین اکوسیستم اقتصاد دیجیتالی، فناوری‌های نوین ‌نظارتی (Regtech) و بانکداری بدون بانک هم از جمله زیر محورهای همایش خواهد بود.

انتخاب بانک‌ها و شرکت‌های برتر و نوآور یکی از فعالیت‌های جنبی همایش‌سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است که این مهم در قالب جشنواره‌ مرحوم دکتر نوربخش انجام خواهد شد.

همچنین برگزاری مسابقات مختلف، با رعایت سه معیار نوآورانه‌بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه در دستور کار همایش قرار دارد.

در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی و ارائه آخرین نوآوری‌ها، خدمات و دستاوردهای شرکت‌ها، بانک‌ها، استارت آپ‌ها و سایر فعالان حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار خواهد شد.

قرار است در مراسم اختتامیه نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت مقالات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  83