مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت دانش بنیان خدمات انفورماتیک نوین کیش در سال مالی 1398 (منتهی به 30 آذر) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، این مجمع با حضور مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک و نمایندگان کلیه سهامداران برگزار و پس از ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی شامل ترازنامه، صورتحساب سود و زیان و گردش وجوه نقد شرکت مورد تصویب قرار گرفت.

رحمت‌اله صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش حرکت آن را در مسیری رو به رشد توصیف کرد و گفت: انتظارات از هیات مدیره با وجود مدیران متخصص و متعهد همین نتیجه‌ای است که حاصل شده و می‌توان چشم‌انداز و افق مناسبی را برای شرکت ترسیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون سامانه‌های مهمی از جمله نسیم و بهداد در شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش پشتیبانی می‌شوند، تصریح کرد: خوشبختانه از سوی بانک مرکزی و خزانه‌داری کل کشور از نحوه اجرا و پشتیبانی سامانه‌های حاکمیتی رضایت وجود دارد و جا دارد از همه مدیران و دست‌اندرکاران این پروژه‌ها تقدیر و تشکر نماییم.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، حرکت در مسیر برنامه استراتژیک یک ساله را از اهم برنامه‌های آینده دانست و تاکید کرد: اکنون فرصت آن رسیده است که شرکت با استفاده بهینه از ظرفیت‌ها در زمینه ایجاد تنوع در محصولات و مشتریان و نیز ارائه محصولات جایگزین برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را آغاز کند.
در ادامه مهندس ابوطالب نجفی ، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نیز با تقدیر از فعالیت‌ها و عملکرد مثبت شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش بر پایداری و امنیت سامانه‌های حاکمیتی تاکید کرد.

وی با تاكيد بر اينكه بايد ريسك فعاليت‌ها به ويژه در سامانه‌هاي حاكميتي به پايين‌ترين حد كاهش داد، خاطرنشان كرد: خوشبختانه شركت نوين كيش در مديريت سامانه‌هاي بزرگي كه در اختيار دارد به شكل مناسبي اقدام كرده است.

همچنین مهندس سیدکاظم دهقان، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش به ارائه گزارش جامعی از عملکرد شرکت و دستاوردهای آن در سال مالی گذشته و تشریح برنامه‌های پیش روی پرداخت.

وی عملیاتی‏ سازی نیازهای مجموعه حاکمیت بانک مرکزی در ارائه هرچه بهتر خدمات بانکداری دولت، نسخه‌گذاری جامع سامانه بانکداری نسیم، بهره‏‌برداری کامل از سامانه صدور حواله الکترونیک ارگان‏‌های دولتی و بارگذاری سرویس استعلام همگانی سامانه صیاد برای آحاد مردم و نیز شعب بانک‏‌های کشور را از جمله مهم‌ترین اقدامات شرکت در سال مالی گذشته عنوان کرد.

دهقان پیاده‏‌سازی سامانه هوش‏ تجاری خزانه‏‌داری کل و معین استان‏‌ها و ارائه خدمات به بیش از 1000 ارگان دولتی و دستگاه اجرایی را یکی از موفق‌‌ترین برنامه‌های شرکت دانست و تصریح کرد: پشتیبانی موفق از سامانه‏‌های نسیم، بهداد، سیما، شفق، صیاد ، هوش‏ تجاری و اجرای موفق پروژه‏‌های نقشه‏ راه 1400 بانک مرکزی بی‏‌تردید حاصل تلاش بی‏‌وقفه کلیه کارکنان پرتلاش و اعتماد سهام‏داران و حمایت‏‌های بی‏‌دریغ بانک مرکزی و مدیریت شرکت خدمات انفورماتیک بوده است.

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش تکمیل چرخه‌ مدیریت استراتژیک، پیاده‌سازی نظام مدیریت امنیت(ISMS)، بازمهندسی و چابک‌سازی فرآیندهای توسعه‌ نرم‌افزار و ارتقای معماری نسیم (ارائه محصول نکیسا) را از جمله برنامه‌های آتی شرکت عنوان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  +    =  49