نحوه دانلود اپلیکیشن همراه بانک موسسه اعتباری ملل

#کرونا؛ با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک #در_خانه_می_مانیم

امکان انجام کلیه تراکنش های مجاز شبکه بانکی را به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین زمان و هزینه مهیا نموده است. امنیت مالی تراکنش ها، مقیاس پذیری، پیمانه ای بودن این محصول، قابلیت ارائه سرویس های نوین بانکی را در کمترین زمان فراهم می نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این روزها شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین اتفاقی است که در ایران رخ داده است.همه بانک‌های کشور سامانه‌ها و نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود ارائه کرده‌اند که قابلیت‌های فراوانی داشته و می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها بی‌نیاز سازد.پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با راه اندازی کارزار «با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک # در_خانه_می_مانیم » به معرفی خدمات مختلف بانکداری و پرداخت الکترونیک می پردازد.

چگونه از اپلیکیشن همراه بانک موسسه اعتباری ملل استفاده کنیم

Mobile Bank امکان انجام کلیه تراکنش های مجاز شبکه بانکی را به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین زمان و هزینه مهیا نموده است. امنیت مالی تراکنش ها، مقیاس پذیری، پیمانه ای بودن این محصول، قابلیت ارائه سرویس های نوین بانکی را در کمترین زمان فراهم می نماید.

نقاط قوت فرایندی

    کمترین زمان انجام تراکنش ها با توجه به طراحی نوین
    پشتیبانی کامل از کلیه تراکنش های حضوری و غیر حضوری
    پشتیبانی کامل از بانکداری شرکتی و شرایط برداشت
    پشتیبانی کامل از تراکنش های کارت اعتباری
    کنترل و پایش کلیه عملیات در پنل مدیریتی

نقاط قوت تجاری

    صرف کمترین زمان و هزینه در تغییرات
    پوشش کلیه نیازمندی های شبکه بانکی
    ارائه خدمات ارزش افزوده
    امنیت مالی در انجام تراکنش ها
    احراز هویت چند سحطی، رمز یکبار مصرف و …

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با یک دستگاه تلفن همراه و امکان اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.

موسسه اعتباری ملل با ارائه سامانه همراه بانک خود، با توجه به گستردگی شبکه تلفن همراه و افزایش روز افزون کاربران تلفن های هوشمند، زمینه را برای عملیات بانکی غیر حضوری فراهم نموده است.

دانلود اپلیکیشن همراه بانک موسسه اعتباری ملل نسخه اندروید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄  15  =