نحوه دانلود اپلیکیشن همراه بانک توسعه صادرات

#کرونا؛ با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک #در_خانه_می_مانیم

سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات، سرویس جدیدی است که از اواخر زمستان 1398 به خانواده محصولات جدید بانکداری الکترونیک این بانک پیوسته است.این سرویس سعی بر این دارد که خدمات کامل بانکداری الکترونیک را به مشتریان خود ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری اکترونیک، این روزها شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین اتفاقی است که در ایران رخ داده است.همه بانک‌های کشور سامانه‌ها و نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود ارائه کرده‌اند که قابلیت‌های فراوانی داشته و می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها بی‌نیاز سازد.پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با راه اندازی کارزار «با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک # در_خانه_می_مانیم » به معرفی خدمات مختلف بانکداری و پرداخت الکترونیک می پردازد.

چگونه از اپلیکیشن همراه بانک توسعه صادرات استفاده کنیم

سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات، سرویس جدیدی است که از اواخر زمستان 1398 به خانواده محصولات جدید بانکداری الکترونیک این بانک پیوسته است.  این سرویس سعی بر این دارد که خدمات کامل بانکداری الکترونیک را به مشتریان خود ارائه دهد. انجام عملیات بانکی حسابهای مشتریان همچون گذشته و در قالبی جدید با امکاناتی به روزتر از قبل.

دسترسی از طریق صفحه وب:

با ورود به صفحه جدید، از قسمت ثبت نام نسبت به ورود اطلاعات درخواستی اقدام و ثبت نام نمایید.
برای ورود به سامانه جدید همراه بانک، نیازی به استفاده از دستگاه تولید رمز "توکن" نمی باشد و برای هر بار ورود به سیستم مذکور، پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، یک رمز یکبار مصرف از طریق سامانه پیامکی ارسال شده که با درج آن در قسمت مربوطه، کاربر وارد سامانه خواهد شد.

دسترسی از طریق اپلیکیشن موبایلی:

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن مذکور، با نام کاربری و کلمه عبوری که از طریق صفحه وب سایت سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات ایران تعریف کرده اید، می توانید وارد اپلیکیشن شوید، لازم به ذکر است که پس از ورود و تایید نام کاربری و کلمه عبور، پیامک کد تایید به صورت خودکار از طریق سیستم ارسال و توسط اپلیکیشن مذکور دریافت خواهد شد

"سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات ایران" به سه صورت در دسترس است:

دریاغت نسخه وب

دریافت نسخه اندروید

دریافت نسخه ios

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  +    =  72