سامسونگ به عنوان قدرتمندترین گوشی‌ پرچمدار در سطح جهانی معرفی شد

قویترین گوشی‌های چینی از نگاه بنچمارک آنتوتو؛

در گذشته شاهد اعلام برترین گوشی‌های چینی ماه مارس از دید آنتوتو بودیم. به تازگی این بنچمارک تصمیم گرفته لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده در سطح جهانی را منتشر کند که گلکسی S20 اولترا 5G با چیپست اسنپدراگون 865 به عنوان قدرتمندترین پرچمدار معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بنچمارک آنتوتو برای لیست خود اطلاعات ماه مارس را جمع آوری کرده و امتیاز متوسط آن‌ها را به نمایش گذاشته. این اعداد پس از 100 بار بنچمارک گیری توسط نسخه 8 این اپلیکیشن ، بدست آمده است. در لیست منتشر شده برای قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار ماه مارس، شاهد حضور 6 گوشی سامسونگ هستیم که البته تمام آن‌ها نسخه‌های مختلف گلکسی S20 هستند.

در صدر لیست گلکسی S20 اولترا 5G با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که البته قدرت آن را چیپست اسنپ دراگون 865 تامین می‌کند. در مقام دوم گلکسی S20 پلاس با مشخصات مشابه نسخه اولترا به چشم می‌خورد. در رتبه‌های سوم و چهارم به ترتیب گلکسی S20 اولترا 5G و گلکسی S20 پلاس 5G با چیپست اگزینوس 990 قرار گرفته‌اند. این موضوع نشان‌دهنده قدرت بالاتر اسنپ دراگون 865 نسبت به اگزینوس 990 است.

گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس با چیپست اگزینوس 990 به ترتیب در رتبه‌های ششم و هفتم لیست به چشم می‌خورند. این محصولات به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند و اختلاف امتیاز بسیار کمی با یکدیگر دارند. در جایگاه پنجم گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone II قرار گرفته و در رتبه‌های هشتم تا دهم به ترتیب گوشی‌های وان پلاس 7T، ریلمی ایکس 2 پرو و وان پلاس 7 پرو حضور دارند.

آنتوتو علاوه بر لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار ماه مارس، تصمیم به انتشار فهرست قدرتمندترین میان‌رده‌ها در این ماه نیز گرفته است. در صدر این لیست گوشی ردمی نوت 8 پرو با چیپست مدیاتک هلیو G90T و 6 گیگابایت رم قرار گرفته است. 6 گوشی موجود در این لیست برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپ دراگون 730 یا اسنپ دراگون 730G استفاده می‌کنند.

در رتبه‌های دوم تا دهم به ترتیب گوشی‌های شیائومی می نوت 10 پرو، شیائومی می 9T، سامسونگ گلکسی A71، ریلمی ایکس 2، شیائومی می نوت 10، گلکسی A80، ریلمی Q، ریلمی XT و شیائومی می 9 اس ای به چشم می‌خورند.

منبع: gsmarena

digaito

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1