فروش ۱.۳ میلیون دلار توکن هواداری باشگاه بارسلونا در کمتر از ۲ ساعت

باشگاه فوتبال اسپانیایی بارسلونا، نخستین توکن های هواداری خود به نام BAR را که از طریق پلتفرم‌های متمرکز بر فعالیت‌های ورزشی Chiliz.net و Socios.com عرضه گردید را به فروش رسانید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از کوین تلگراف، فروشی معادل ۱.۳ میلیون دلار توکن هواداری باشگاه بارسلونا در عرض کم‌تر از دو ساعت اتفاق افتاد. این شرکت با ثبت یک رکورد، ۷۷۷ هزار توکن را در کم‌تر از ۲ دقیقه به فروش رسانید. مدیر عامل Chiliz و Socios، الکساندر دریفوس این خبر را روز گذشته توییت کرد.

دریفوس خاطرنشان کرد: در فروش این توکن بیش از ۴۰۰۰ هوادار از ۱۰۶ کشور جهان شرکت کردند. وی به تصریح کرد که خریداران برتر از ترکیه، لهستان، ژاپن، فرانسه، اسپانیا، انگلستان و ایتالیا بودند. دریفوس گفت که این برنامه در اصل برای فروش ۴۸ ساعته برنامه‌ریزی شده بود. دریفوس اظهار داشت:

“من حدس میزنم به همین دلیل بارسا بزرگ است و نیز به همین دلیل ما با جدیت فضای کریپتو را دنبال میکنیم.”

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای گفت: توکن های هواداری بارسلونا به گونه‌ای طراحی شده است که تعامل بیشتری با هواداران بارسا به همراه داشته باشد. دارندگان توکن BAR میتوانند در نظرسنجی های مرتبط باشگاه شرکت کرده و همچنین جوایز بی‌نظیری مانند فرصتی برای دیدار با بازیکنان، قبل از بازی را نیز کسب کنند.

معاملات توکن BAR برای روز چهارشنبه تعیین شده است

آخرین مرحله فروش این توکن برای جشن رسمی راه‌اندازی نشان BAR تدارک دیده شده است. طبق اعلام بارسلونا، فروش شامل ۶۰۰ هزار توکن با قیمت هر یک معادل ۲ یورو در نظر گرفته شده است.

متعاقب فروش توکن BAR، برای روز چهارشنبه ۲۴ ژوئن شروع معاملات در Chiliz و Socios برنامه‌ریزی شده است. بسته به میزان عرضه و تقاضا، این توکن‌ها فقط برای خرید و برای تجارت در برابر توکن پلتفرم Chiliz یعنی CHZ در بازار موجود می‌باشند.

توکن هواداری بارسلونا موسوم به BAR، فقط یکی ازتوکن‌های بی‌شمار ورزشی است که توسط پلتفرم‌های Chiliz و Socios اداره می‌شود. باشگاه فوتبال ایتالیایی یوونتوس در اواخر سال ۲۰۱۹ توکن هواداران خود را منتشر کرد. پیش از این نیز، باشگاه فوتبال فرانسوی پاری سن ژرمن نیز با Socios.com برای راه‌اندازی یک اکوسیستم توکن در سال ۲۰۱۸ همکاری کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  54