ورود بانک ها به BioCatch برای محافظت از اطلاعات مشتریان

سرمایه گذاری بانک های بزرگ در BioCatch

شرکت BioCatch یک شرکت هویت دیجیتال است که روش های تشخیص هویت رفتاری جهت تجزیه و تحلیل تعاملات انسان و دستگاه برای محافظت از کاربران و داده های ارزشمند آنان را ارائه می دهد. اخیراً برخی از بانک های بزرگ با پیوستن به این شرکت و سرمایه گذاری در آن قصد دارند سیستم نظارتی خود را تغییر دهند. پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مقاله قصد دارد رویکرد بانک ها و نحوه سرمایه گذاری آنها در BioCatch را بررسی کند. همچنین مشخص شود که این نوع سرمایه گذاری طولانی مدت برای مردم و بانک چه نتایجی به همراه دارد.

 

بانک های بارکلیز، سیتی، HSBC و بانک ملی استرالیا بیش از 20 میلیون دلار در شرکت BioCatch سرمایه گذاری کرده اند و قرار است بودجه سری C به طور حداکثری توسط این بانک ها سرمایه گذاری شود شود. بودجه سری C یکی از مراحل فرآیند جمع آوری سرمایه است و زمانی که یک شرکت نوپا قصد گسترش کسب و کار خود را داشته باشد، از این نوع سرمایه گذاری استفاده می کند. متوسط بودجه شرکت های مختلف در این مرحله از سرمایه گذاری تقریباً 50 میلیون دلار می باشد اما این میزان در طول سال ها افزایش چشمگیری داشته است به طوری که ارزیابی استاندارد شرکت از یک کسب و کار در این مرحله حدود 100 تا 120 میلیون دلار است. 

آمارها نشان داده است که سرمایه وارد شده به این شرکت در مرحله C احتمالاً 168 میلیون دلار برآورد شود. بانک های بزرگ با سرمایه گذاری سری C در BioCatch قصد دارند سیستم های نظارتی خود را گسترش داده و به سمت بخش های جدید صنعت مانند تجارت الکترونیکی حرکت کنند. 

این چهار بانک همراه با سرمایه گذاری طولانی مدت American Express همچنین به هیئت مدیره نوآوری BioCatch  پیوسته اند تا به طور منظم برای توسعه روش های جدید "استفاده و ارزیابی ویژگی های منحصر به فرد تشخیص هویت رفتاری" تشکیل جلسه دهند. 

هیلدا جنکینز، رئیس بخش مشتری، کانال ها و سیستم عامل های دیجیتال موبایل، وب و API بانک بارکلیز می گوید: BioCatch در زمینه تشخیص هویت رفتاری به عنوان یک ابزار پیش بینی کننده برای جلوگیری از کلاهبرداری آنلاین توانسته است موفق عمل کند و در نتیجه می تواند مجموعه داده های جامع متعلق به کاربران را ایمن نگه داشته و از هک شدن ها و سوء استفاده های زیانبار جلوگیری کند. 

همچنین بیان کرد که بانک بارکلیز تلاش دارد تا به وسیله همکاری با BioCatch و اعضای هیئت مدیره آن بتواند از مشتریان وفادار خود محافظت کرده و روش های ابتکاری و هوشمند برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی را ارائه دهند. 

 

جمع بندی
با مطالعه مقاله حاضر مشخص شد که برخی از بانک های بزرگ از جمله بانک بارکلیز قصد دارند با سرمایه گذاری طولانی مدت در شرکت BioCatch، سیستم تجارت الکترونیکی خود را گسترش داده و از این طریق بتوانند ابزار جامعی برای محافظت از اطلاعات مشتریان بانک راه اندازی کنند. سرمایه گذاری در BioCatch به قدری اثربخش بوده است که بانک های بزرگ تصمیم دارند سرمایه گذاری خود را وارد سری C با رقم بیش از 50 میلیون دلاری کنند. 

مترجم: سعیده فتحی مغانلو
www.finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  +    =  54