وام ۵ میلیونی بازنشستگان چه شد؟

در میان اخبار متفاوت در راستای حمایت از اقشار مختلف در دوره شیوع کرونا یکی از خبرها هم مربوط به وام برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بود. در نهایت وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  در روزهای نخست امسال همزمان با شیوع کرونا و حمایت از اقشار مختلف، قرار بود که وام پنج میلیون تومانی برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در نظر بگیرند. در نهایت وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟

در این مورد قبلا اعلام شده بود که برای اعطای این وام احتمالا یک ظرفیت مشخص در نظر گرفته شود و سقف وام پنج میلیون تومان است و نرخ سود آن کمتر از نرخ سود فعلی بانک‌هاست.

در این مورد امروز هم خبر جدیدی منتشر شده است.

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره جزییات اعطای وام به بازنشستگان تامین اجتماعی، گفته است: نزدیک به سه هزار و ۲۰۰ نفر به تازگی به صورت آنلاین برای دریافت وام پنج میلیون تومانی ثبت نام کردند و با سود چهار درصد و بدون ضامن می‌توانند این وام را دریافت کنند.

علی دهقان‌کیا اضافه کرد کرد: از ابتدای سال تا این لحظه به چهار هزار و ۵۰۰ نفر وام پنج میلیون تومانی پرداخت شده است و بازنشستگانی که شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت وام، این وام را دریافت کنند.

به گفته او در گفتگو با خبرآنلاین، شرایط دریافت این وام این است که بازنشستگان بدهکار نباشند، ضامن کسی نشده و چک برگشتی نداشته باشند.

 

منبع: تجارت نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  10  =