رقابتی ترین شرکت ‌ها در تعداد پایانه‌ها

بررسی تعداد پایانه‌ های تراکنش دار شرکت‌ ها در نیمه اول سال جاری نیز نشان می دهد که شرکت‌های فعال در این حوزه تغییرات چندانی را در سهم پایانه ‌های خود شاهد نبوده اند. در مقاله حاضر تلاش شده است تا رقابتی ترین شرکت ها در حوزه پایانه های فروشگاهی، اینترنتی و موبایلی مشخص شود.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توانسته است سهم خود از پایانه ‌های تراکنش دار فروشگاهی را از 7/7 درصد به 6/9 درصد افزایش دهد.
همچنین بیشترین سهم از تعداد پایانه‌های تراکنش دار در این حوزه در اختیار تجارت الکترونیک پارسیان است که طی رقابت توانسته است ثبات سهم خود را حفظ کند. 
شرکت پرداخت نوین آرین نیز سهم خود از تعداد پایانه‌های فروش را از 02/2 درصد در فروردین به 46/2 درصد در شهریور ماه افزایش داده است.

رقابت تنگاتنگ در حوزه پایانه‌های تراکنش دار اینترنتی منجر شده است تا شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد سهم پایانه‌های خود را از 9 درصد به بیش از 21 درصد افزایش دهد. 
شرکت پرداخت نوین آرین نیز با افزایش چشمگیر پایانه‌های تراکنش دار سهم خود را از یک درصد به نزدیک سه درصد در مرداد ماه افزایش داده و در نهایت در شهریور ماه سهم 2 درصدی را برای خود تثبیت کرده است.

در نهایت در حوزه پرداخت موبایلی، شرکت‌ های پرداخت الکترونیک سامان و پرداخت نوین آرین توانسته اند افزایش قابل توجهی در سهم پایانه ‌های تراکنش دار ایجاد کنند. 
علاوه بر این، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز توانسته است سهم خود از این بازار را گسترش دهد.

 

 

سخن پایانی 
با مطالعه مقاله حاضر مشخص شد که شرکت های مطرح از جمله پرداخت الکترونیک پارسیان توانسته است ثبات سهم خود را طی رقابت حفظ کند. اما با بررسی وضعیت سایر شرکت ها، رقابتی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در طی شش ماهه نخست سال جاری، شرکت های پرداخت نوین آرین و پرداخت الکترونیک پاسارگاد هستند. 

منبع: ماهنامه بانکداری آینده

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =