دریافت بیمه‌نامه تا درخواست ریزتراکنش‌ها در اپلیکیشن سان

معرفی اپلیکیشن سان پرداخت نوین آرین؛

اپلیکیشن سان شرکت پرداخت نوین آرین به عنوان نرم افزار پرداخت طراحی شده است که بر روی تلفن همراه نصب شده و تجربه بانکداری آنلاین را برای کاربران فراهم می‌سازد.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت نوین از سال 85، به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک و با هدف گسترش زیرساخت و ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی از طریق بهره گیری از دانش تخصصی در زمینه بانکداری نوین و همچنین فناوری به روز که در برترین بانک ها و موسسات دنیا به اثبات رسیده است، در شبکه پرداخت الکترونیکی کارتی (شاپرک) شروع به فعالیت کرد.
شرکت پرداخت نوین توانسته است با ارتقای سطح کیفی خدمات خود و جلب رضایتمندی مشتریان، قرارگیری در بین برترین شرکت های پرداخت کشور در سال 1400 را از جمله بزرگترین اهداف خود قرار دهد. همچنین با ارائه کارت اعتباری توانسته است وارد سومین بازار پرداخت، در کنار پایانه های پرداخت و خودپردازهای بانکی شود.

 

* معرفی نرم افزار سان
سان به عنوان نرم افزار پرداخت الکترونیک شرکت پرداخت نوین آرین، فضای امن و کاربر محوری را برای انجام امورات بانکی و پرداخت مهیا می سازد. اپلیکیشن سان به راحتی بر روی تمامی تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید و همچنین iOS قابل نصب است. 
کاربران می توانند در بستر نرم افزار سان به لیستی از قابلیت های این نرم افزار از قبیل: پرداخت قبوض خدماتی و قبض تلفن، انتقال وجه از طریق کارت های بانکی عضو شتاب، مشاهده مانده حساب قابل برداشت، خرید شارژ برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه و همچنین کیف پول و صدور آنلاین انواع بیمه نامه ها دسترسی داشته باشند.

 

* طریقه نصب سان
– مرحله اول: پس از دانلود اپلیکیشن موبایلی سان از طریق اپ استورهایی مانند Google Play، می توانید شماره تلفن همراه خود را در صفحه ورودی نرم افزار وارد کرده و بر روی گزینه "ثبت نام" را کلیک کنید.

 
– مرحله دوم: سپس پیامکی حاوی کد فعال سازی پنج رقمی به همان شماره تلفن ارسال می گردد.

– مرحله سوم: پس از ثبت کد مربوطه، می توانید رمز ورود به صفحه نرم افزار را وارد کرده و وارد اپلیکیشن شوید. 
لازم به ذکر است که رمز باید 4 کاراکتر داشته باشد تا چراغ سبز درستی رمز را دریافت کند.

– مرحله چهارم: حال با خیال راحت و با امنیت کامل می توانید وارد فضای با گرافیک زیبای اپلیکیشن سان شده و امورات بانکی و پرداخت خود را به راحتی انجام دهید.

 

* مروری بر امکانات اصلی سان 
1- انجام عملیات کارت به کارت به کارت های عضو شتاب: در این بخش از نرم افزار، امکان انجام عملیات کارت به کارت و انتقال وجه از کارت‌ های مبدأ اقتصاد نوین، ملی، شهر، انصار، سامان، حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد به تمامی کارت های عضو شتاب در اپلیکیشن سان فراهم شده است و کاربران می توانند از طریق یکی از بانک های مبدأ عملیات انتقال وجه را به صورت آنلاین انجام دهند.

2- خدمات خرید شارژ برای اپراتورهای تلفن همراه: در نرم افزار سان، امکان خرید شارژ برای تمامی شماره ‌های اعتباری اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل ایجاد شده است و کاربران با انتخاب مبلغ شارژ و اپراتور تلفن همراه خود می توانند نسبت به خرید شارژ اقدام نمایند.

3- پشتیبانی پذیرندگان خدمات و محصولات: این بخش مربوط به پذیرندگان دستگاه پایانه فروش، درگاه پرداخت و کیوسک پرداخت نوین می ‌باشد که شماره ترمینال به آنها اختصاص داده شده است. در این قسمت پذیرنده می ‌تواند با وارد کردن شماره ترمینال خود نسبت به درخواست پشتیبانی، گزارش تیکت‌ ها و ریز تراکنش ها اقدام نماید.

4- صندوق سرمایه گذاری: در این بخش امکان خرید سهام کلیه صندوق ‌های سرمایه گذاری زیر مجموعه بانک اقتصاد نوین از جمله: صندوق یکم ایرانیان،‌ صندوق آتیه نوین، صندوق مشترک فراز اندیش نوین،‌ صندوق میعاد ایرانیان، صندوق ارمغان ایرانیان و صندوق نهال سرمایه ایرانیان مهیا گردیده است. خرید در زمان ‌های اعلام شده از سوی صندوق‌ ها از طریق نرم افزار سان امکان‌ پذیر می ‌باشد.

5- پرداخت قبوض خدماتی و قبض تلفن: در این بخش کاربران می توانند کلیه قبوض خدماتی مانند آب، برق و گاز را از طریق بارکد خوان تعبیه شده در این بخش پرداخت نمایند. همچنین پرداخت قبض تلفن همراه و تلفن ثابت نیز در این بخش اضافه شده است.

6- کیف پول: این بخش شامل دارنده‌ کیف پول و پذیرنده کیف پول می‌ باشد. دارنده کیف پول می تواند نسبت به شارژ کیف پول خود اقدام نماید.

7- ثبت نام در بیمه و دریافت بیمه نامه های مختلف: اضافه شدن این قابلیت در نرم افزار سان شرایطی را برای کاربران فراهم ساخته است که بدون مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان، کارگزاری ها یا نمایندگان بیمه، بیمه نامه مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن سان دریافت نمایند. 

8- دریافت مانده حساب: امکان مشاهده‌ موجودی تمامی کارت‌ های متصل به شبکه شتاب در این بخش ایجاد شده است.
نکته‌ قابل ذکر این است که سرویس موجود از سوی بانک مرکزی در حال حاضر قطع می ‌باشد و به محض فعال سازی اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

* امکانات فرعی سان
زمانی که وارد فضای تخصصی نرم افزار سان شدید، می توانید لیستی از منوی جانبی را نیز مشاهده کنید که در کنار قابلیت های اصلی این اپلیکیشن، می تواند کاربران را در زمینه روش های پرداخت و انجام امورات بانکی و مدیریت نرم افزار راهنمایی کند.
– کاربران از طریق گزینه "فایل" می توانند اطلاعات فردی خود را ثبت و مشاهده نمایند. همچنین مجموع امتیازات کاربران در این بخش نمایش داده می شود. 
– در بخش "صندوق پیام"، پیام های ارسالی از سوی نرم افزار سان قابل مشاهده می باشد و کاربران می توانند در زمان مورد نظر خود وارد این بخش شده و پیام های ارسالی را بررسی نمایند.
– بخش "تراکنش ها" شرایطی را برای کاربران فراهم می سازد تا به لیست تراکنش های خود به تفکیک نوع تراکنش مانند تراکنش های مربوط به خرید شارژ، انتقال وجه و پرداخت قبض دسترسی داشته باشند.
– در بخش "مدیریت کارت" کاربران می توانند کارت هایی که از آن بیشتر استفاده می کنند، به عنوان کارت مبدا و یا کارت هایی را که بیشترین تبادلات مالی را به آن انجام می دهند، به عنوان کارت مقصد تعریف کنند.
این تنظیمات سبب می شود که کاربران در زمان انجام تراکنش های مالی خود بدون وارد کردن شماره کارت و اتلاف وقت، نسبت به انتقال وجه به صورت اتوماتیک اقدام نمایند.
– در اپلیکیشن سان بخشی به عنوان "تنظیمات" قرار داده شده است تا کاربران بتوانند رمز ورود و فعال سازی خود را با حسگر اثر انگشت ایجاد کنند.
– همچنین اطلاعیه های مربوط به تغییرات و به روز رسانی نرم افزار در بخش "تغییرات نسخه" به کاربران عرضه می شود.
– از طریق گزینه "تماس با ما"، کاربران می توانند به راه ارتباطی با واحد پشتیبانی اپلیکیشن سان دسترسی داشته باشند.
– در نهایت با ارائه گزینه "معرفی به دوستان" در نرم افزار سان، کاربران می توانند از دوستان خود دعوت کنند تا از این اپلیکیشن امن و کارآمد استفاده کنند و با هر بار معرفی (که شامل کد معرف افراد و شماره تلفن همراه آنها است)، کاربران می توانند امتیازات مربوط به این بخش را دریافت کرده و در بخش "فایل" مشاهده نمایند.

 

نویسنده: سعیده فتحی مغانلو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  9  =