هتل‌های Novotel و Ibis مراکز اقامتی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب شد

امضای تفاهم‌نامه همکاری هتل‌های فرودگاهی با نمایشگاه شهر آفتاب؛

با امضای تفاهم نامه همکاری بین هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) و نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، از هتل‌های Novotel و Ibis به عنوان مراکز اقامتی مسافران و بازدیدکنندگان مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب استفاده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تفاهم نامه مذکور بین سمانه یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت "سمگا" از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری و محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب امضا شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات در خصوص این تفاهم نامه گفت: قرار است از سال 1401 نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب منتقل و نمایشگاه های داخلی  و بین‌المللی در شهر آفتاب برگزار شود.
سمانه یوسفی افزود: طبق این تفاهم‌نامه با معرفی شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب، مجموعه هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی امام(ره) بر اساس تعرفه‌های اعلامی و با هزینه مناسب، امکانات رفاهی و اقامتی موجود را در اختیار مجریان نمایشگاهی قرار می‌دهد.
وی ادامه داد:همچنین به منظور رفاه بیشتر، سرویس رایگان بین نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب و هتل‌های بین المللی فرودگاهی (هتل‌های Novotel و Ibis ) برقرار خواهد شد.
ایجاد فضای اقامتی و رفاهی برای مجریان، غرفه داران، میهمانان و بازدیدکنندگان نمایشگاهی که از داخل و خارج کشور که در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب شرکت می کنند، از اهداف امضای این تفاهم نامه است.
این گزارش حاکیست: هتل‌های فرودگاهی در جوار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) واقع شده و با توجه به نزدیکی بعد مکانی و زمانی، می‌تواند خدمات مناسب اقامتی و رفاهی را در اختیار نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب قرار دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  3  =