استفاه پی‌پال از رمزارزها برای افزایش سودآوری بجای رقابت

تحلیلگر شرکت میزو سکوریتیز(Mizuho Securities) در گزارشی به فواید متعدد راه‌اندازی سرویس رمزارزی شرکت پی‌پل(Paypal) برای خود این شرکت اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دان دالو(Don Dolev)؛ تحلیلگر شرکت میزو سکوریتیز(Mizuho Securities) پیش‌بینی کرده است که شرکت پی‌پل(Paypal) از سرویس رمزارزی خود تا سال ۲۰۲۳ دو میلیارد دلار درآمد کسب خواهد کرد. وی انتظار دارد که کل درآمد این شرکت در سال جاری میلادی ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

در حالی که ۵۰ درصد از کاربران سرویس‌های رمزارزی شرکت پی‌پل هر روزه به اپلیکیشن این شرکت مراجعه می‌کنند، دالو افزایش چشمگیر درآمد شرکت پی‌پل به دلیل مشارکت این شرکت در صنعت رمزارزها را انتظار دارد. وی در یادداشتی به مشتریان شرکت میزو سکوریتیز اظهار داشت:

نتایج نظر‌سنجی و ارزیابی شرکت پی‌پل افزایش چشمگیر درآمد شرکت پی‌پل به دلیل فعالیت در صنعت رمزارزها را نشان می‌دهند.Don Dolev

 شرکت پی‌پل خدمات مبتنی بر رمزارزها را در دسترس ۳۴۶ میلیون کاربر قرار داده است. این کاربران با استفاده از حساب پی‌پل خود قادر به خرید، فروش و نگه‌داری از رمزارزها هستند. خدمات رمزارزی این شرکت موجب افزایش شدید حجم مبادلات در صرافی ای‌تی‌بیت(Itbit) شده است که به شرکت پکسوس(Paxos) تعلق دارد.

کاربران سرویس رمزارزی پی‌پل سه برابر سایرین از اپلیکیشن این شرکت استفاده می‌کنند

شرکت پی‌پل مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی سرویس جدید خود، به تنهایی معادل با ۷۰ درصد از بیت‌کوین‌های استخراج شده را خریداری کرده است. دالو  اظهار داشت که بر اساس نظر‌سنجی معامله‌گران بیت‌کوین سه برابر سایر کاربران شرکت پی‌پل از نرم افزار این شرکت استفاده می‌کنند و حجم بالایی از دارایی‌ها را نیز در کیف‌پول خود نگه‌داری می‌کنند.

وی پیش‌بینی کرده است که قیمت سهام شرکت پی‌پل به ۳۵۰ دلار خواهد رسید. در زمان نگارش مقاله، هر سهم شرکت پی‌پل در سطح ۲۳۹٫۷۹ دلار مبادله می‌گردد. ارزش سهام این شرکت در طول ۵۲ هفته‌ی گذشته بیشینه‌ی ۲۴۹٫۸۵ و کمینه‌ی ۸۲٫۰۷ دلاری را تجربه کرده است.

لیسا الیس(Lisa Ellis)؛ تحلیلگر موفت ناتانسون(Moffett Nathanson) پیش‌بینی کرده است که ارزش کسب و کار رمزارزی شرکت پی‌پل در سال ۲۰۲۱ به ۶۰۰ میلیون دلار خواهد رسید. وی اظهار داشت: «ما معتقدیم که در بلند مدت فعالیت شرکت پی‌پل در صنعت رمزارزها برای این شرکت ارزش استراتژیکی را به ارمغان خواهد آورد.» الیس افزود:

فعالیت شرکت پی‌پل در صنعت رمزارزها به این شرکت کمک خواهد کرد تا پلتفرم پی‌پل و برنامه‌ی پرداخت ونمو(Venmo) را به برنامه‌های هدف برای طیف گسترده‌تری از خدمات مالی تبدیل کند.

 

منبع: کوینیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  16