برگزاری مجدد انتخابات اعضای هیأت مدیره دوره ششم در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران

در مجمع عمومی سازمان نصر استان تهران اعلام شد:

انتخابات اعضا هیأت مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران از ساعت 9 الی 13 روز دوشنبه مورخ 1399/11/06 مجدداً برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده این سازمان صبح روز پنج‌شنبه دوم بهمن ‌ماه برگزار شد.

این مجمع با استقرار هیأت رئیسه شامل محمدباقر اثنی‌عشری (رئیس)، فریبا مهدیون (ناظر اول)، صائبه سلوکی (ناظر دوم) و عبدالرضا زندیه وکیلی (منشی) از در ساعت 9 به صورت رسمی آغاز شد.

پس از ارائه گزارش هیأت نظارت بر انتخابات توسط ناصرعلی سعادت رئیس این هیأت و پاسخ به پرسش‏های اعضا، رأی‌گیری در خصوص تأیید یا ابطال نتیجه انتخابات در دو شاخه مشاوران و فروشگاه‌ها انجام شد. این رأی‌گیری با حضور 185 عضو از اعضای سازمان از ساعت 10 تا 13 به صورت برخط و بر بستر بلاک‌چین انجام و نتایج آن در ساعت 13:30 مشخص و به این شرح اعلام شد:

1- انتخابات شاخه فروشگاه‌ها:

*تایید نتایج شاخه فروشگاه‌ها: 75 رأی

*برگزاری مجدد انتخابات در شاخه فروشگاه‌ها: 110 رأی

2- انتخابات شاخه مشاوران:

*تایید شاخه مشاوران: 80 رأی
*برگزاری مجدد انتخابات در شاخه مشاوران: 105 رأی

با توجه به نتایج آرا در پایان مجمع مقرر شد انتخابات اعضا هیأت مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در دو شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران از ساعت 9 الی 13 روز دوشنبه مورخ 1399/11/06به صورت برخط و از طریق سامانه رأی‌گیری بلاک‌چین در نشانی vote.tehrannsr.org برگزار شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =