ثروتمندترین مرد دنیا طرفدار بیت کوین است

ثروتمندترین مرد دنیا در مورد بیت کوین اظهار نظر جدیدی ارائه کرده است. ایلان ماسک معتقد است که اولین رمز ارز جهان در شرف پذیرش گسترده از طرف دنیای مالی سنتی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ایلان ماسک این صحبت را در گفتگوی دیروز خود در کلاب هاوس گفته است. Clubhouse یک پلتفرم گفتگوی صوتی است که افراد می‌توانند در گفتگوهای متنوع در این پلتفرم به صورت یک کنفرانس خصوصی آنلاین بپیوندند.

اظهار نظر ایلان ماسک در مورد بیت کوین

نکته جالب در مورد حواشی اخیر ایلان ماسک این است که او اخیرا به صورت واضح و علنی در مورد بیت کوین صحبت می‌کند. اتفاقی که در گذشته شاهد آن نبوده‌ایم. طی گفتگوی روز گذشته از ایلان ماسک خواسته شد تا نظر خود را در مورد بیت کوین بیان کند.

ایلان ماسک پیش از این نیز با قرار دادن کلمه بیت کوین در Bio حساب کاربری توییتر خود باعث رشد ۱۴ درصدی قیمت بزرگترین رمز ارز جهان در ۳۰ دقیقه شد. پس از این اتفاق، بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال و بیت کوین انتظار داشتند تا ایلان ماسک در مورد بیت کوین صحبت‌های بیشتری انجام دهد. زمانی که در این گفتگو از ایلان ماسک در مورد بیت کوین سوال شد، او چنین پاسخ داد:

نظر من در مورد بیت کوین مثبت است. من طرفدار بیت کوین هستم. من فکر می‌کنم بیت کوین در آستانه پذیرش گسترده توسط اقتصاد سنتی است.

این نظر ایلان ماسک در مورد بیت کوین خوشنودی بسیاری از فعالان این حوزه را به همراه داشت:

یکی از آینده‌پژوهان و سرمایه‌گذاران بزرگ عصر ما، به بیت کوین علاقه‌مند است. ایلان ماسک از دوستش گفته که در سال ۲۰۱۳ کیکی شبیه به بیت کوین به او داده است. ایلان ماسک معتقد است که بیت کوین در آستانه پذیرش عمومی قرار گرفته است.

دن تپیرو، همکار شرکتی که ۱۰ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد، به این صحبت ایلان ماسک واکنش نشان داده و گفته:

کسی که این حرف را زده ایلان ماسک است! کسی که اکنون ثروتمندترین آدم دنیاست طرفدار بیت کوین است. دنیا از بیل گیتس، وارن بافت و جف بزوس خسته شده بود. مردان ثروتمند مسنی که در فناوری بروز نبوده و بیت کوین را نمی‌شناسند.

بسیاری از فعالان بازار معتقدند که صحبت کردن ثروتمندان و نوآوران جهان در مورد بیت کوین و طرفداری آنها از این ارز دیجیتال اتفاق بسیار مثبتی برای بیت کوین است. این باعث افزایش مقبولیت این رمز ارز خواهد شد. پیش از این نیز زمانی که ایلان ماسک Bitcoin را در توییتر خود قرار داده بود، میانگین هزینه انجام تراکنش در شبکه بیت کوین رکورد جدیدی را در سال ۲۰۲۱ به ثبت رساند. در حال حاضر میانگین کارمزد تراکنش در شبکه بیت کوین ۱۷.۲۶ دلار است. افزایش هزینه تراکنش به معنی افزایش تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین است.

 

منبع: میهن بلاک چین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  6  =