بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بانک سینا از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

شنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک سینا از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این بازدید با حضور سیدضیا ایمانی مدیرعامل، مجید هادی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، حمیدرضا ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک سینا و محمد مظاهری مدیرعامل، ناصر براتی معاون نوآوری و توسعه، امید شاهرخی معاون توسعه محصول سخت‌افزار و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید ناصر براتی، معاون نوآوری و توسعه توسن‌تکنو در ارائه‌ای کوتاه، به معرفی شرکت توسن‌تکنو پرداخت و ضمن آن به اهم فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌تکنو اشاره کرد. مرور تجارب عملیاتی این شرکت در پیاده‌سازی راهکارهای جامع برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک بزرگ و مطرح کشور بخش دیگری از این ارائه بود.

مدیران ارشد بانک سینا سپس با ورود به بخش فنی و مهندسی توسن‌تکنو از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط متخصصان این بخش آشنا شدند. بازدید از بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید و آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی بخش بعدی این برنامه بود.

در ادامه خط پیش‌مونتاژ و سپس خط‌های اصلی تولید کارتخوان‌ پرداخت الکترونیک D210، خودپرداز‌ بانکی H22NL و خودگردان بانکی H68N توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت و بازدید از انبار محصولات تولیدی این سایت بخش پایانی این برنامه بود.

این بازدید در حالی صورت گرفت که بانک سینا و شرکت توسن‌تکنو پیش از این، همکاری‌های مشترکی را در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی آغاز نموده‌اند.

 

منبع: توسن‌تکنو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1