راه‌اندازی یک ارز دیجیتال جدید؟/ محصول جدید آمازون چیست؟

طبق اطلاعات منتشر شده در رابطه با فرصت‌های شغلی جدید این شرکت، به نظر می‌رسد که آمازون به دنبال جمع‌آوری گروهی از توسعه‌دهندگان متخصص حوزه‌ی نرم‌افزار است تا یک پروه‌ی ارز دیجیتال جدید را در مکزیک راه‌اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نظر می‌رسد که تمایل آمازون برای گسترش هرچه بیشتر کسب و کار خود اینبار به سمت اقتصاد دیجیتال و ارزها معطوف شده است. گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این غول تجارت الکترونیکی در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک پروژه‌ی «ارز دیجیتال» در مکزیک است.

البته این پروژه همچنان به صورت عمومی معرفی نشده است، اما شرکت آمازون در مجموعه‌ای از پست‌های اخیر خود در فضای مجازی اعلام نموده که به دنبال چند متخصص در این حوزه‌ی کاری است، روندی که به نظر می‌رسد بخشی از تلاش‌های شرکت آمازون در راستای حفظ مشتریان خود است، مشتریانی که تنها از سیستم پرایم(Prime) این پلت‌فرم استفاده می‌کنند.

در بخش توضیجات یکی از فرصت‌های شغلی معرفی شده توسط آمازون آمده است که «این محصول جدید آمازون به مشتریان اجازه می‌دهد تا پول نقد خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند، نوعی ارز که مشتریان به واسطه‌ی آن می‌توانند از محصولات و خدمات آمازون از جمله سرویس پرایم ویدئو بهره‌مند شوند». در بخش دیگری نیز با اشاره به محصولات جدید عنوان شده که «این پروژه در واقع در راستای توسعه‌ی یک محصول مربوط به خدمات پرداخت جدید است».

همچنین توضیح داده شده که بخش پرداخت‌های دیجیتال و نوظهور شرکت آمازون(DEP) قصد دارد این محصول جدید را در مکزیک عرضه کند.

یک محصول جدید، بدون شک

در یک فرصت شغلی دیگر نیز توضیح داده شده که این محصول جدید قرار است به طور گسترده در بازارهای نوظهور مورد استفاده قرار بگیرد. طبق آنچه در بخش توضیحات آمده است «آمازون به دنبال توسعه‌دهندگان حوزه‌ی نرم‌افزار در تمام سطوح می‌باشد تا کارکنان خود را آماده‌ی راه‌اندازی یک محصول جدید کند».

تیم فعال در بخش پرداخت‌های دیجیتال و نوظهور شرکت آمازون در رابطه با این فرصت‌های شغلی و محصول جدید هیچ اطلاعات دیگری ارائه نکرده است.

بر همین اساس همچنان مشخص نیست که آیا این محصول پرداخت جدید شرکت آمازون ارتباطی با پروژه‌ی قبلی این شرکت در حوزه‌ی رمزارز یا همان «آمازون کوین» دارد یا خیر. پروژه‌ی آمازون کوین که تقریباً هشت سال قبل معرفی شده بود، به کاربران اجازه می‌داد تا پول نقد خود را به اعتبار درون سایت تبدیل کرده و از آن در سراسر وب استفاده کنند.

 

منبع: کوینیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −  33  =