صعود ۴۷ هزار واحدی شاخص بورس با قدرت دامنه جدید نوسان نمادها/ آغاز هفته سبز با صف آرایی بزرگ و کوچک!

گزارش فعالیت سهام شرکت های بانک و پرداخت الکترونیک در بورس شنبه 25بهمن99؛

شاخص بورس امروز تحت بهبود چشمگیر تقاضا و افزایش یک درصدی دامنه مثبت روزانه به رشد 47 هزار واحدی رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صبح امروز شنبه همزمان با آغازین روز هفته دامنه نوسان جدید نمادهای بورسی نیز با اِعمال موفقیت آمیزی همراه شد؛ به طوری که اغلب نمادها اعم از سهام شرکت های بزرگ و کوچک نزدیک به سقف 6 درصدی معامله شدند و تعداد کمی نیز در این سقف به تشکیل صف خرید پرداختند.

در این میان اندک نمادهایی نیز در بازار منفی بودند که با اجرای بازه جدید نوسان تنها منفی 2 درصد از افت روزانه را تجربه کردند.
با اجرای این قانون انتظار می رود سهام بتوانند از افت های بزرگ خود به وضعیت تعادلی بازگردند.
 
بانکی ها هم قدم بازار شدند

سهام گروه بانکها و موسسات اعتباری پس از دوره رکود طولانی خود از هفته گذشته روند رو به رشدی را آغاز کرده اند که می تواند به صورت منطقی ادامه یابد.

این سهام اکنون همچون اغلب سهام بازار در گوشه ای از سبد سرمایه گذاران جای گرفته اند و تجمیع اخبار مثبت پیرامون آن ها می تواند اهداف قیمتی مناسبی را برای آنها در ادامه رقم بزند.

بر این اساس پرحجم ترین نمادهای بانکی در معاملات امروز به ترتیب نماد وتجارت با 547 میلیون سهم، وپارس با 282 میلیون سهم و نماد وبملت با 257 میلیون سهم بودند.

کم حجم ترین نماد معاملاتی امروز نیز نماد بانک سرمایه(سمایه) با 392 هزار سهم بود.

برترین نمادهای بانکی از نظر ارزش معاملات امروز نماد بانک تجارت با یک هزار و 657 میلیارد ریال، بانک ملت با یک هزار و 99 میلیارد ریال و نماد بانک پارسیان با 947 میلیارد ریال در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

پایین ترین ارزش روز معاملات نیز به نماد بانک سرمایه با 2میلیارد ریال تعلق گرفت.

سهام پرداختی ها به صف خرید نشست

سهام شرکت های فناوری و پرداخت الکترونیک امروز تحت تاثیر جو کلی بازار با رشد همراه شد و اغلب لیدرهای این گروه به صف خرید رسیدند.

پرحجم ترین نمادهای پرداخت و فناوری در معاملات امروز به ترتیب نماد تاپکیش با 7 میلیون و 908 هزار سهم بود. پس از آن نمادهای مرقام  با معامله 6 میلیون و 254 هزار سهم و آپ با معامله 6 میلیون و 67 هزار سهم قرار گرفتند.

کم حجم ترین نماد این گروه در معاملات امروز نیز شرکت رایان هم افزا با نماد رافزا و با حجم 65 هزار سهم بود.

برترین نمادهای پرداخت و فناوری از نظر ارزش معاملات امروز نماد تاپکیش با 162 میلیارد ریال، رانفور با 149.3 میلیارد ریال و سپیدار با 149.2 میلیارد ریال بودند.

پایین ترین ارزش روز معاملات نیز نماد رافزا با 2.8 میلیارد ریال بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  38  =  40