دریافت تسهیلات در کمترین زمان با «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران مطرح کرد؛

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اعلام خبر آغاز صدور «کارت اعتباری سهام عدالت» گفت: متقاضیان می‌توانند مدارک هویتی خود را در سامانه «نشان بانک» در اپلیکیشن ایوا ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن، آن را تحویل بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر سیدفرید موسوی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند «کارت اعتباری سهام عدالت» خود را از بانک ملی ایران دریافت کنند، افزود: پرداخت تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در چندماه گذشته به صورت آزمایشی انجام شد و از امروز بانک ملی ایران، آمادگی پوشش تمام دارندگان سهام عدالت را دارد.
وی با تاکید بر اینکه دارندگان سهام عدالت برای دریافت کارت اعتباری نیازی به مراجعه به شعب ندارند، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند مدارک هویتی خود را در سامانه «نشان بانک» در اپلیکیشن ایوا ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن، آن را تحویل بگیرند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اینکه زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت سه سال تعیین شده ، تاکید کرد: این تسهیلات نیاز به ضامن ندارد و «سهام عدالت» ضامن آن خواهد بود.
موسوی همچنین گفت: در صورتی که متقاضیان طی یک ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت کنند، وجه التزام به تسهیلات اضافه نخواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  3