تقدیر دکترشیری از اعضای هیات مدیره، معاونین، مشاوران و مدیران بانک

به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) دکتر شیری از زحمات و تلاشهای اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران امور، مشاوران و روسای ادارات کل ستادی و مناطق تهران با رعایت پروتکلهای بهداشتی، تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این جلسه، دکتر شیری با تبریک ولادت حضرت علی (ع) گفت: با تلاش مجموعه مدیران، منابع مؤثر بانک از رشد 71 درصدی برخوردار شد که بخش عمده‌ی آن جزو منابع ارزان‌قیمت بود و این اتفاق در نظام بانکی کم‌نظیر است.

مدیرعامل پست‌بانک ایران اظهار داشت: رشد 185 درصدی چکهای واگذاری از دیگر دستاوردها و رخدادهای بسیار مهمی بود که با برنامه ریزی صورت گرفته محقق و موجب افزایش 83 درصدی درآمدهای غیر مشاعی بانک شده است.

وی در ادامه افزود: در بخش وصول مطالبات، نسبت مطالبات غیر جاری 5/6 درصد هدف‌گذاری شده بود که این هدف در سوم اسفندماه سال جاری محقق شد. همچنین مدیریت مطلوب ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی در ارائه خدمات بانکی نشان‌دهنده‌ی رویکرد منسجم و هماهنگ مجموعه مدیران و کارکنان در همسوئی با اهداف و برنامه های بانک است.

دکتر شیری بیان داشت: عملکرد پست‌بانک ایران در دو سال اخیر با جهش همراه بوده و در سال 1400 باید نسبت به سال جاری گامهای مؤثرتری برداشته شود که این مهم مستلزم تلاش و همت دوچندان همه مدیران و کارکنان بانک است.

دکتر شیری همچنین در جلسه تقدیر از مشاوران بانک گفت: سازمانها و مجموعه های بزرگ را نمی‌توان به‌تنهایی اداره کرد و در این میان، نقش مجموعه مدیران در پیشبرد سیاستها و اهداف بسیار حائز اهمیت بوده و مشاوران در بخشهای مختلف به‌عنوان بازوان مدیران ارشد در پیشبرد اهداف و برنامه های کلان بانک کمکهای شایانی می نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −    =  82