نماد معاملاتی توسن در بازار اول فرابورس درج شد

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین، با نماد معاملاتی «توسن» به‌عنوان شصت و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بازار اول فرابورس درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) در سال ۱۳۷۸ با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی جهت طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات کشور مانند بانکداری و دولت الکترونیک، تأسیس و تا سال ۱۳۸۷ تحت عنوان «کیش وِیر» و پس از آن با نام توسن به ارائه خدمات متنوع فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری کشور و ارگان‌های دولتی پرداخته است.

این شرکت در حال حاضر، با بیش از ۱۵۰۰ نیروی کار خدمات متنوعی را به بانک‌های کشور، شرکت‌های خدمات پرداخت و سایر کسب‌وکارهای الکترونیکی ارائه می‌کند و به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه شناخته‌شده است.

این شرکت که اخیراً جایگاه ۲۴۲ را در لیست ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرده است. به‌عنوان شصت و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بازار اول فرابورس ثبت شد و اکنون در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن قرار دارد.

بازار اول فرابورس ایران، در آبان سال۱۳۷۸ با ساختاری شبیه به بورس فعالیت خود را زیر نظر سازمان بورس اوراق بهادار آغاز کرد.

در این بازار معاملات شرکت‌های سهامی عام انجام می‌شود و اگر شرکتی تصمیم بگیرد به هر دلیلی از فرابورس خارج شود، در دستورالعمل پذیرش، برای این موضوع راه‌حلی در نظر گرفته شده است که با گذراندن فرایندی مشخص، امکان خروج از این بازار و حتی تبدیل شرکت‌ به‌ شرکت سهامی خاص به‌سادگی امکان‌پذیر باشد.

موارد زیر از شرایط پذیرش در بازار اول فرابورس است:

    ۲ سال از آغاز فعالیت شرکت گذشته باشد
    سرمایه ثبت شده شرکت باید حداقل ۱۰ میلیارد ریال باشد
    تعداد سهامدران شرکت باید حداقل ۲۰۰ نفر باشند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  35