سود عملیاتی پرداخت نوین ۶۷درصد افزایش یافت

وحید حجتی در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت نوین آرین از افزایش 67 درصدی سود عملیاتی این شرکت در سال 99 خبر داد و ابراز امیدواری کرد که شرکت پرداخت نوین در سال آینده بتواند همچنان در مسیر رو به رشد خود حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مجمع عمومی سالیانه  شرکت پرداخت نوین آرین با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در تاریخ 26/12/1399 برگزار شد.

در این مجمع گزارش عملکرد شرکت در طول سال مالی گذشته که 10 ماه بوده است قرائت شد. همچنین صورت‌های مالی این شرکت پس از قرائت توسط حسابرس و بازرس قانونی به تصویب شد.

وحید حجتی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین با ارائه گزارشی جامع از فعالیت های شرکت در سال گذشته، در خصوص فعالیت های محوری این شرکت گفت: بازاریابی و افزایش پایانه های فروش موثر با تراکنش بالا، ارائه خدمات نوین در حوزه پرداخت و اپلیکیشن سان، بروز رسانی سایت شرکت و همسان سازی آن با چشم انداز شرکت، جانمایی درست دستگاه های خودپرداز، نصب و پشتیبانی بهتر دستگاه های خود پرداز، ارائه راهکار برای جذب مخاطب در پرداخت های الکترونیکی و موبایلی و تامین سرمایه از مهم ترین فعالیت های شرکت پرداخت نوین در سال مالی گذشته بوده است.

وحید حجتی، با اشاره به چشم اندازه و اهداف شرکت گفت: با توجه به شروع ویروس کرونا در سال گذشته فرآیند افزایش تراکنش مالی با مشکلات عدیده ای همراه بوده است. شرکت پرداخت نوین در این شرایط توانسته با راهبری و تدبیر مناسب از این فرصت استفاده کند و در بخش های مختلف نسبت به میانگین صنعت پرداخت الکترونیک شده، در بخش ها مختلف رشد بالاتر از میانگین را ثبت کند.

او همچنین در ادامه ابراز امیدواری کرد که شرکت پرداخت نوین در سال آینده بتواند همچنان در  مسیر رو به رشد خود حرکت کند و با تاکید بر اینکه مسیر بروز شدن فرآیند دیجیتالی شدن روند گسترش خدمات به شرکت های مختلف در حال انجام است، افزود: ارتقاء تعاملات بانکی و استفاده از سرمایه انسانی در جهت افزایش بهره وری و کارآیی سازمان، ایجاد در امد پایدار، افزایش درآمد سالانه  و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف شرکت پرداخت نوین در سال 1400 است.

مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین درباره افزایش سود عملیاتی شرکت گفت: پرداخت نوین در حالی 67 درصد رشد سود داشته است که عملا به دلیل تغییر سال مالی، فقط 10 ماه محاسبه شده و در ادامه از تلاش کلیه پرستل شرکت، هیئت مدیره و به ویژه نگاه مدبرانه بانک اقتصاد نوین تشکر کرد.

 

روابط عمومی پرداخت نوین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  5