پیام‌رسان سیگنال برترین روش پرداخت جهان را برگزید

تیم توسعه‌دهنده‌ی پیام‌رسان سیگنال به تازگی از یک سرویس خدمات پرداخت آزمایشی با قابلیت پشتیبانی از دارایی‌های رمزارزی رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سیگنال(Signal) نرم‌افزار پیام‌رسان مبتنی بر حریم خصوصی کاربران اخیراً ویژگی سیستم پرداخت رمزارزی راه‌اندازی نموده و به برخی کاربران اجازه‌ی دسترسی آزمایشی به این سیستم را داده است.

در پست وبلاگی که متخصصان سیگنال در روز سه‌شنبه منتشر کرده‌اند توضیح داده شده که «ما می‌خواهیم که سیستم پرداخت مورد استفاده در سیگنال سریع، خصوصی و دارای قابلیت سازگاری با دستگاه‌های موبایل باشد. اولین پروتکل پرداختی که روند پشتیبانی از آن را آغاز کرده‌ایم، یک شبکه‌ی پرداخت محرمانه به نام موبایل‌کوین می‌باشد که واحد پولی آن MOB است».

در ادامه‌ی این پست شرکت سیگنال این ویژگی جدید را به عنوان یک «ویژگی آزمایشی و بتا» توصیف کرده است. با این حال، می‌توان گفت که سرویس پرداخت مبتنی بر رمزارز یک پیشرفت قابل توجه برای سازنده‌های این نرم‌افزار محسوب می‌شود.

روند ادغام خدمات پرداخت رمزارزی در حال آغاز شده است که پروژه‌ی موبایل‌کوین(MobileCoin) تنها چند هفته‌ی قبل در یک سری برنامه‌ی جمع‌آوری سرمایه توانست ۱۱ میلیون دلار سرمایه کسب کرد.

پرداخت سیگانل ایمن است

کاربران پیام‌رسان سیگنال می‌توانند با استفاده از این سرویس پرداخت که «پرداخت‌های سیگنال» نامیده شده، فرآیند ارسال و دریافت دارایی را انجام داده، موجودی حساب خود را به صورت لحظه بررسی کرده و تاریخچه‌ی تمام تراکنش‌ها را مشاهده کنند. این درحالیست که خود سیگنال هیچ دسترسی به اطلاعات تراکنش‌های صورت گرفته در این سیستم نداشته و کاربران می‌توانند بدون نگرانی در رابطه با حریم خصوصی، هر زمان که مایل هستند تراکنش مورد نظر خود را انجام دهند.

در حال حاضر، تنها کاربران و شهروندان ساکن انگلستان به این ویژگی دسترسی دارند، با این حال تیم توسعه‌ی سیگنال اعلام نموده که قصد دارد هرچه سریع‌تر نسخه‌ی بتا را گسترش داده و بازخورد‌های بیشتری دریافت کند.

 

منبع: کوینیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  35