خرید بیمه شخص ثالث در عرض چند دقیقه با اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ، با حذف روندهای پیچیده اداری زمان خرید بیمه شخص ثالث را به تنها چند دقیقه رسانده است. برای خرید بیمه شخص ثالث از تاپ فقط کافیست اپلیکیشن را نصب کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حتما برای شما هم زیاد پیش آمده یک آخر هفته به طور ناگهانی متوجه شوید بیمه شخص ثالث خودرو شما تمام شده است. در این مواقع به دنبال سریع‌ترین راه خرید بیمه می‌گردیم. سایت‌های خرید بیمه را زیر و رو می‌کنیم، بین انبوهی از اطلاعات خرید بیمه آنی ارائه دهندگان بیمه‌ها سردرگم می‌شویم و در آخر ناامید از پیدا کردن یک روش مطمئن برای خرید بیمه، تصمیم می‌گیریم صبر کنیم تا شنبه برسد و برای خرید بیمه شخص ثالث به یکی از نمایندگی‌های بیمه مراجعه کنیم.

اپلیکیشن تاپ، با حذف روندهای پیچیده اداری زمان خرید بیمه شخص ثالث را به تنها چند دقیقه رسانده است. برای خرید بیمه شخص ثالث از تاپ فقط کافیست اپلیکیشن را نصب کنید، وارد بخش بیمه شوید و پس از انتخاب بیمه شخص ثالث و مشخصات خودرو، بیمه خود را خریداری کنید.

مهم‌ترین مزیت فرآیند خرید بیمه از تاپ، حذف مراحل طولانی و خسته‌کننده وارد کردن سابقه تخفیف بیمه سابق خودرو است. در واقع، کافیست فقط شناسه یکتای بیمه خود را وارد کنید. تاپ سابقه بیمه شخص ثالث خودرو شما را از شرکت بیمه‌گذار استعلام می‌کند.

علاوه بر این، با خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از تاپ، تخفیف‌های قبلی بیمه شما از شرکت بیمه گذار استعلام، و در صورت حساب بیمه جدید شما لحاظ خواهد شد.

چرا از تاپ بیمه شخص ثالث بخریم؟

با خرید بیمه شخص ثالث از تاپ، نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های بیمه و یا وارد کردن مشخصات طولانی سوابق بیمه قبلی شما وجود ندارد. تنها با لمس چند دکمه و طی دقایقی کوتاه بیمه شخص ثالث خود را به صورت آنلاین می‌خرید و آن را در آدرس انتخابی خود به صورت رایگان دریافت می‌کنید. برخی مزایای خرید بیمه شخص ثالث از تاپ عبارتند از:

*امکان خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از تمام بیمه‌های معتبر کشور

*خرید بیمه با پایین‌ترین قیمت: قیمت‌گذاری بیمه‌های شخص ثالث در تاپ کاملا رقابتی است و بیمه‌ها با کمترین قیمت‌های بازار عرضه می‌شوند.

*امکان انتخاب بیمه‌هایی با تخفیف بیشتر: همواره تخفیف‌های ویژه‌ای برای بیمه‌های مختلف در تاپ ارائه می‌شود، به‌عنوان مثال امکان خرید بیمه امین پارسیان با ۴ درصد تخفیف برای کاربران تاپ وجود دارد.

*خرید آنلاین بیمه در سریع‌ترین زمان ممکن: برای خرید آنلاین بیمه با اپلیکیشن تاپ، تنها کافیست چند دقیقه کوتاه از زمان ارزشمند خود را صرف وارد کردن اطلاعات لازم کنید و بلافاصله به صفحه پرداخت منتقل می‌شوید.

*امکان خرید بیمه در ۲۴ ساعت شبانه روز: فرقی نمی‌کند چه زمانی مهلت بیمه قبلی شما تمام شده باشد. در عرض چند دقیقه بیمه جدید شما در تاپ ثبت خواهد شد.

*امکان خرید آنلاین بیمه با وارد کردن «شناسه یکتای بیمه»: با وارد کردن شناسه یکتای بیمه شخص ثالث، سوابق گذشته بیمه شما از شرکت بیمه گذار استعلام می‌شود و نیازی به وارد کردن اطلاعات سوابق بیمه وجود ندارد.

*حفظ تخفیف‌های بیمه‌های قبلی شما: پس از استعلام سوابق بیمه‌های گذشته شما، تخفیف‌های بیمه‌های قبلی در صورت حساب خرید بیمه جدید حفظ خواهند شد.

*ارسال رایگان بیمه نامه در آدرس انتخابی شما: پس از اتمام مراحل خرید بیمه شخص ثالث، بیمه نامه شما به آدرس انتخابی به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

تاپ چه خدمات خودرویی دیگری ارائه می‌کند؟

خرید بیمه شخص ثالث خودرو از تاپ، فقط یکی از خدمات آنلاین خودرویی این اپلیکیشن است. جالب‌ترین ویژگی تاپ، امکان ثبت پلاک خودرو در اپلیکیشن و فعال شدن خودکار خدمات خودرویی، مانند پرداخت عوارض آزادراهی و پرداخت هزینه پارک حاشیه‌ای است.

با ثبت پلاک خودرو خود در اپلیکیشن تاپ و شارژ کیف پول تاپ، عوارض آزادراهی شما به طور خودکار توسط تاپ پرداخت می‌شود.

در صورتی که پلاک خودروی خود را در تاپ ثبت کرده باشید، حتی در صورت عبور از عوارضی‌ها بدون پرداخت عوارض، خودروی شما شامل جریمه 30 هزار تومانی عدم پرداخت عوارض نمی‌شود. در واقع با ثبت پلاک خودرو در تاپ، تا یک ماه پس از عبور از عوارضی‌ها فرصت دارد از طریق تاپ، به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن، عوارض خود را پرداخت کنید.

با ثبت پلاک و سایر مشخصات لازم در بخش خرید طرح ترافیک، می‌توانید هر زمان که نیاز دارید وارد طرح ترافیک شوید، طرح ترافیک خود را به راحتی با تاپ تهیه کنید.

همچنین با ثبت پلاک خودرو و شارژ کیف پول تاپ، امکان پرداخت خودرو هزینه‌های پارک حاشیه‌ای در شهرها برای شما وجود دارد. این ویژگی کاربردی، امکان پارک سریع خودرو در حاشیه خیابان‌های پرتردد، و بدون نگرانی از جریمه شدن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با اپلیکیشن تاپ، ده‌ها ویژگی کاربردی برای سرعت بخشیدن و سهولت در بسیاری از کارهای ضروری روزانه شهروندان، در بستر تنها یک اپلیکیشن در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

چطور اپلیکیشن تاپ را نصب کنیم؟

برای دسترسی به اپلیکیشن تاپ و استفاده از تمام خدمات آن، فقط و فقط به یک گوشی تلفن همراه هوشمند و اینترنت (اینترنت همراه یا خطوط اینترنت ADSL) احتیاج دارید. شما به راحتی از طریق وبسایت تاپ، کافه بازار و مایکت می‌توانید در کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن تاپ را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ از یکی از منابع زیر اقدام کنید:

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از گوگل پلی:

https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.tgbs.peccharge

پس از نصب اپلیکیشن تاپ، منوی خدمات مختلف را مشاهده می‌کنید. منوی تاپ بسیار ساده و کاربردی است. کافیست بر روی هر یک از خدمات مورد نظر خود کلیک کنید و به‌ راحتی از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

با نصب اپلیکیشن تاپ، دیگر نیازی نیست بین صدها سایت بیمه دنبال خرید بیمه آنی شخص ثالث خودروی خود بگردیم، با دستگاه پارکومتری که درست کار نمی‌کند از ترس جریمه شدن سر و کله بزنیم، وقت زیادی برای خرید طرح ترافیک صرف کنیم و فقط برای یک پرداخت کارت به کارت در صف عابر بانک‌های شلوغ بمانیم و یا مجبور شویم اپلیکیشن تمام بانک‌هایی که در آنها حساب پس انداز داریم را نصب کنیم.

این امکانات کاربردی و ده‌ها ویژگی دیگر زندگی ما را سریع‌تر و ساده‌تر می‌کند و زمان ارزشمند ما را برای پرداختن به آنچه برای ما اولویت دارد و تمرکز بیشتر حفظ می‌کند. مهم‌ترین هدف اپلیکیشن تاپ، بالا بردن کیفیت زندگی شهروند مدرن و در اختیار قرار دادن امکانات کاربردی شهروندان در بستر تنها یک اپلیکیشن است. با تاپ، سهولت در پرداخت، سرعت در عملکرد، و امنیت و پشتیبانی ضمانت شده را تجربه کنید.

 

روابط عمومی تاپ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  +    =  29