تخفیف ۳۰درصدی اسنپ برای مراجعه به مرکز انتقال خون وصال

همزمان با اوج‌گیری موج چهارم کرونا، اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای کمک به افزایش ذخایر خون تهران کد تخفیف ۳۰ درصدی رفت‌و‌برگشت به مرکز خون وصال اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اسنپ با همکاری سازمان کل انتقال خون استان تهران، همچون سال‌های قبل تسهیلات ویژه‌ای برای اهداکنندگان خون در نظر گرفته است.

همزمان با اوج‌گیری موج چهارم کرونا، اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای کمک به افزایش ذخایر خون تهران کد تخفیف ۳۰ درصدی رفت‌و‌برگشت به مرکز خون وصال اختصاص داده است. اهداکنندگان محترم می‌توانند در این طول این هفته برای مراجعه و بازگشت از مرکز وصال از کد تخفیف اهدای خون در اسنپ استفاده کنند.

تخفیف ۳۰ درصدی اسنپ همزمان با شب‌های قدر، از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت، به مبدا و مقصد مرکز اهدای خون وصال فعال است. برای استفاده از این تخفیف کافی است عبارت ehda30 را در بخش کد تخفیف اسنپ وارد کنید و در هر سفر تا سقف ۷ هزار تومان تخفیف بگیرید.

با گذشت بیش از یکسال از همه‌گیری ویروس کرونا حالا می‌دانیم که برای عبور از این روزهای سخت باید کنار هم باشیم و اهدای خون در شرایط فعلی می‌تواند برای بیماران بسیاری حیات‌بخش باشد.

به گفته‌ی مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور تمام پروتکل‌های بهداشتی برای حفاظت از سلامت اهداکنندگان در مراکز انتقال خون در نظر گرفته شده است و افراد می‌توانند بدون دغدغه برای اهدای خون به تمام مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

از طرف دیگر بر اساس مطالعات سازمان بهداشت جهانی تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر انتقال ویروس کرونا از طریق خون اهدایی داده نشده است و این امر در مطالعات علمی مختلفی در سراسر جهان اثبات شده است.

اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود این کد تخفیف را در نظر گرفته است تا بتواند در کنار اهداکنندگان خون در این روزهای سخت برای سلامت جامعه یک گام کوچک بردارد.

اسنپ هموطنان عزیز تهرانی به خصوص دارندگان گروه‌های خونی کمیاب را به انجام این عمل انسان‌دوستانه دعوت می‌کند.

 

منبع: اسنپ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  24  =  33