مجمع عمومی شرکت ملی انفورماتيک برگزار شد

مجمع عمومي عادي سالانه شركت ملي انفورماتيك مربوط به سال مالي منتهي به 30 اسفند 1399 با حضور نمايندگان سهامداران شرکت برگزار و صورت‌هاي مالي ارائه شده به تصويب رسيد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومي شرکت ملي انفورماتيک، مجمع عمومي عادي سالانه اين شرکت بعد از ظهر روز 26 ارديبهشت ماه سال جاري به رياست دکتر اکبر کميجاني قائم مقام بانك مركزي و با حضور معاون اداري و مالي بانک مرکزي، معاون فناوري‌هاي نوين بانك مركزي، اعضاي هيات مديره و مديران ارشد گروه ملي انفورماتيك و سهامداران اين شرکت برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه دکتر رحمت‌الله صادقيان، مدير عامل شرکت ملي انفورماتيک با ارائه گزارش اقدامات و دستاوردهاي اين شرکت در سال گذشته به تشريح برنامه هاي آتي شرکت در سال جديد پرداخت.

دکتر صادقيان با اشاره به اهميت و حساسيت فعاليت هاي شرکت ملي انفورماتيک در حوزه بانکداري و پرداخت الکترونيکي کشور تاکيد کرد:  ارکان برنامه هاي راهبردي شرکت ملي بر اين اصل استوار است که در مقام پيشرو و پيشران فناوري هاي مالي، دسترسي آسان، مقرون به صرفه، امن و قابل اطمينان عموم مردم به خدمات بانکي و پرداخت را در بازارهاي پولي و سرمايه ميسر کنيم.

ايشان ضمن ارائه آمارهايي از دستاوردهاي موثر و قابل توجه شرکت ملي در سال گذشته، اظهار داشتند: با توجه به چالش ها و پيچيدگي هاي سال گذشته از جمله فراگيري بيماري کرونا در سطح وسيع و نيز تداوم اعمال تحريم هاي ظالمانه بر نظام بانکي و اقتصادي کشور، روند فعاليت هاي شركت به صراحت از موفقيت و حرکت روبه رشد گروه ملي انفورماتيك حکايت دارد و پيش بيني مي کنيم آينده روشن و موفقي پيش رو خواهد بود.

مديرعامل شرکت ملي انفورماتيک تصريح کرد: فعاليت ها و اقدامات صورت گرفته در گروه ملي انفورماتيک همگي در راستاي تحقق اهداف کلان نظام بانکي است و بر اساس راهبردهاي ترسيم شده، اين گروه علاوه بر نقش آفريني موثر در نظام بانکي کشور، در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي نيز گامهاي قابل توجهي برداشته و با عامليت شرکت هاي زيرمجموعه از جمله شرکت خدمات انفورماتيک، شرکت شاپرک و کاشف، اقدامات مهمي در اين حوزه به انجام رسانده است.

در ادامه جلسه، دکتر اکبر کميجاني، قائم‌مقام بانک مرکزي، که به‌عنوان رئيس مجمع سخن مي‌گفت، ضمن تقدير و تشکر از هيئت‌مديره و مديرعامل شرکت ملي براي عملکرد يک سال گذشته شرکت، دستاوردهاي قابل قبول اين شرکت را حاصل تلاش، تعامل و همکاري موثر در بخش هاي مختلف از جمله معاونت فناوري هاي نوين بانک مرکزي تا شرکتهاي زير مجموعه گروه ملي دانسته و تاکيد کرد: هماهنگي و همفکري در اين مجموعه در دوران جديد، بيش از هميشه قابل توجه و موثر بوده است و بايد از زحمات و تلاشهاي هماهنگ معاون محترم فناوري هاي نوين جناب آقاي دکتر محرميان و صدالبته مديرعامل محترم گروه آقاي دکتر صادقيان تشکر ويژه داشت.

دکتر کميجاني ضمن ابراز خرسندي از ارائه دقيق و شفاف آمار و عملکرد شرکت ملي انفورماتيک تصريح کرد: با وجود همه مشکلات موجود در سال گذشته از جمله فراگيري ويروس کوويد 19 که فعاليت هاي بانکي و مالي را در کشور با چالش هاي جديدي مواجه کرد، اما مديريت اين شرايط کارنامه قابل قبولي براي شرکت ملي انفورماتيک و شرکتهاي تابعه کسب کرد که حاصل اين فعاليت ها و دستاوردها، نويد بخش آينده اي موثر در صنعت بانکداري کشور است که اميدواريم همچنان تداوم داشته باشد.

در پايان اين جلسه ضمن استماع گزارش بازرس قانوني و حسابرس شرکت، با موافقت اکثريت اعضا و سهامداران، صورت هاي مالي شركت تصويب و در خصوص ساير موارد مندرج در دستور جلسه اتخاذ تصميم شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =