ارائه خدمات متفاوت هدف گذاری ۱۴۰۰ در بانک ایران زمین

در همایش بررسی عملکرد مدیریت امور شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین که با حضور مدیران امور سرمایه انسانی و آموزش و شعب استان ها و مدیران و کارکنان این مدیریت برگزار شد، عملکرد این مدیریت در شاخص‌های سودآوری، جذب منابع، مدیریت مصارف و مطالبات و بانکداری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای این جلسه علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی وآموزش بانک ایران زمین با بیان این که سرمایه یک بنگاه اقتصادی نیروی انسانی ارزشمند است، اظهار داشت: در عرصه رقابت در بازار این منابع انسانی بنگاه های اقتصادی هستند که می توانند سربلندی و افتخار یک مجموعه را رقم بزنند.

فتاحی گفت: قطعا شما عزیزان در مجموعه امورشعب استان های خوزستان و لرستان و مجموعه امورشعب کشور باعث بالندگی و افتخار بانک هستید، به طور حتم اگر وفاداری، تعصب و توان شما نبود، ما نمی توانستیم به رشد و افتخاری که طی سال گذشته در این مدیریت به دست آمده افتخار کنیم.

وی با تاکید بر این موضوع که مدیران عالی بانک ارزش شما عزیزان را می دانند، بیان داشت: به عنوان خدمتگذاران شما در ستاد و با عنوان رابطی بین شما و مدیران ارشد همواره تلاش کرده ایم که قدردان تلاش ها و ارزش های شما که با تمام وجود، قسمت زیادی از وقتتان را بانک هستید باشیم. حرکت هایی که در طول سال ها شده برگرفته از همین نگاه است و در پاسخ به تلاش های شماست که ما باید قدردان باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم این تلاش ها روز به روز بهتر و افتخار آفرین تر باشد، قطعا نیازها و مشکلات فراوان و محدودیت ها بسیار است با توجه به جمیع جهات مدیران ارشد بانک و مجموعه به نحوی تلاش می کنند که دغدغه های شما را رفع نمایند و با رفع دغدغه های شما وآن آرامشی که ایجاد می شود بتوان به اهداف مد نظر برسیم.

فتاحی اعلام کرد: بسیارخرسند هستم که طول دوره خدمتم برای بار دوم است که افتخار حضور در استان خوزستان را دارم. اکنون وضعیت بانک با تمامی مشکلات اقتصادی که وجود دارد نسبت به سایر بنگاه های اقتصادی خوب عمل کرده است.

فتاحی در پایان با اشاره به تصویب طرح های جدید رفاهی در حوزه کارکنان گفت: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که به زودی ابلاغ خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  5