کاهش ریسک ابتلا به کرونا با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک

با بانکداری مجازی بانک ایران زمین مراقب سلامت خود و دیگران باشید. ضروری است مشتریان گرانقدر بانکی برای پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس نسبت به استفاده از خدمات غیر حضوری به امور بانکی بپردازند و ریسک ابتلا به کرونا را کاهش دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، با توجه به نگرانی ها در ارتباط موج پنجم کرونا و رشد آمارهای روزانه در کشور، شعب بانک یکی از مراکز تجمعی مردم است که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی می تواند بستری برای شیوع کرونا باشد.

بانک ایران زمین براساس شرایط خاص بهداشتی کشور و به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام های لازم برای تسهیل استفاده هموطنان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز توانسته با آماده کردن زیرساخت های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان مشتریان را از مراجعه حضوری به شعبه ها بی‌نیاز کند.

شما می‌توانید با بهره مندی از اینترنت بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشید. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

همه ما می‌توانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تردد های غیر ضروری در سطح شهر در جهت سلامت خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا تلاش کنیم.

در همین راستا از مشتریان گرامی درخواست می شود در صورت امکان برای انجام امور بانکی خود از همراه بانک و بانکداری الکترونیک استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  −    =  72