افتتاح مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای حاجی قره شهرستان آق قلا

امروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین، دانش آموزان و معلمان و تنی چند از مسئولان استانی، مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای حاجی قره از توابع شهرستان آق قلا افتتاح شد.

به گزارش بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم علیرضا بلگوری، مدیرعامل این بانک با اشاره به اهمیت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در کنار مسئولیت‌های حرفه‌ای از سوی بنگاه‌های اقتصادی گفت: مقولاتی چون کمک به تولید و اشتغال به ویژه اشتغال مولد، اقدام در جهت توزیع عادلانه امکانات در حوزه سلامت، اقدامات زیست محیطی و از همه مهمتر تلاش در جهت رشد و بالندگی سرمایه‌های انسانی آینده کشور همواره مورد تاکید و توجه سهامداران، هیئت مدیره و مدیران و کارکنان بانک بوده است.

بلگوری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در پاندمی کرونا تاکید کرد: فرایند اجتماعی شدن دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی در مدرسه و همراه با سایر دانش آموزان و مشارکت در مباحث و کار گروهی شکل می گیرد. از این روست که قاطبه کارشناسان بر حضوری شدن مدارس علی رغم همه مخاطرات آن تاکید دارند و به نظر می‌رسد با وجود سرعت بسیار بالا در غیر حضوری شدن خدمات که در نتیجه شیوع ویروس کرونا شتاب بیشتری هم به خود گرفت، مدرسه و محیط آن بی بدیل است و هرگز قابل حذف نخواهد بود. سی و دومین مدرسه بانک اقتصادنوین هم با این اعتقاد و باور افتتاح و تقدیم دلبندان شما شد.

تعداد مدارس بانک اقتصادنوین در مناطق کمتر برخوردار در سال 1400 به 43 مدرسه افزایش پیدا کرده که از این تعداد 32 واحد به بهره‌برداری رسیده، 8 واحد در حال ساخت است و سه مدرسه نیز در مرحله آغاز عملیات اجرایی ساخت قرار دارند.

گفتنی است، مدرسه روستای سیل زده حاجی قره شهرستان آق قلا واقع در استان گلستان سه کلاس دارد که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیربنای 306 مترمربع ساخته شده است. همچنین بانک اقتصادنوین به ‌منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری، تعدادی کوله‌پشتی حاوی لوازم‌التحریر به آن‌ها اهدا کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  40