تعطیلی‌های کرونایی تاثیری بر قیمت طلا داشت؟

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش داد و ستدها به دلیل محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی بازار تاثیری بر قیمت طلا نداشت.

به گزارش بانکداری الکترونیک، «محمد کشتی آرای» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت بازار طلا گفت: در روزهای گذشته بازارهای اصلی کشور به دلیل محدودیت‌های کرونا تعطیل هستند و داد و ستد در این شرایط کم شده است.

وی افزود: امروز نیز قیمت‌های انس طلا ۹ دلار افزایش داشت و قیمت ارز تغییری محسوسی نداشت و نسبت به روز گذشته افت اندکی داشت، در نتیجه قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته و با توجه به کاهش داد و ستدها و بسته بودن واحدهای صنفی به خصوص در تهران، تغییری نداشت.

نائب رییس اتحادیه طلا وجواهر در مورد تعطیلی بازار در روزهای آینده، گفت: اطلاع‌ رسانی در خصوص اینکه بازارها تا چه تاریخی تعطیلی خواهد بود انجام نشده است.

وی درخصوص تعیین قیمت با توجه به تعطیلی بازار گفت: خیلی از شهرهای کشور در محدوده قرمز کرونایی قرار ندارند و معاملات در آنها انجام می شود بنابراین قیمت‌ها توسط اتحادیه اعلام شود.

کشتی آرای افزود: تعیین قیمت در این شرایط با توجه به قیمت ارز و انس جهانی طلا انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، امروز سه شنبه، ۱۵ تیرماه) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی پنج‌ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۴ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۶۱۱ هزار تومان شد. همچنین هر اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۰۷ دلار و سه سنت قیمت خورد. 

منبع:ایرنا

 
 
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =